|   15:07:40
  יפעת גדות  
עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

מעכשיו - orangeday winter

orange הודיעה על המשך מהלך orangeday שהחל במאי 2006 ב-orangeday winter כל לקוח orange יכול ליהנות מהטבות סלולרית, מבצעי shopping ומופעי מוזיקה ייחודיים בשילובים חד פעמיים היקף ההשקעה במהלך orangeday winter מסתכם ב-10 מיליון שקלים היקף ההשקעה בקמפיין שילווה את המהלך מסתכם בכ-5 מיליון שקלים
10/01/2007  |   יפעת גדות   |   חדשות   |   תגובות
[צילום: יח"צ]

איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של פרטנר תקשורת, אמרה היום: "orangeday winter מהווה המשך, כמובטח, למהלך orangeday אותו השקנו במאי 2006, ואשר זכה להצלחה חסרת תקדים. במסגרת המהלך הקודם הענקנו הטבות סלולריות מפתיעות בכל יום רביעי בחודשי הקיץ, כמו גם הטבות לא-סלולריות ייחודיות כגון: מסיבת קיץ ל-6,000 בני נוער בלונה פארק, 50% הנחה על כרטיסי פסטיבל הסרטים בירושלים, מבצע סוף עונה מיוחד בזארה, ועשרות אלפי מתנות אשר חולקו במפגשים אישיים עם לקוחותינו.

orangeday זכה להשתתפות מסיבית של קהל לקוחותינו: כ-2,600,000 רישומים התבצעו על-ידי כ-470,000 לקוחות (unique user), אשר נהנו מההטבות בשווי של כ-8,000,0000 שקל. בנוסף, המהלך הביא לאינספור תגובות חמות ונלהבות בקרב לקוחותינו.

בק הוסיפה עוד: "ממחקרים שערכנו בסיום orangeday למדנו כי המהלך חיזק את מערכת היחסים שלנו עם לקוחותינו באופן משמעותי. המהלך הצליח לפגוש את ציפיות הלקוחות כפי שהבנו אותן טרם המהלך: מהלך שימורי יוזם, מפתיע, אישי, הרלוונטי לצרכי הלקוחות ולדפוסי השימוש שלהם. orangeday העניק ללקוחות הטבות כספיות אמיתיות, וחיזק את הקשר ארוך-הטווח שלהם עם orange ברוח המשפט "Don't tell me you love me - show me!". במהלך זה הצלחנו להראות ללקוחות שלנו כי הם חשובים לנו. הצלחת המהלך לא נעלמה מעיני שוק מוצרי הצריכה, לרבות חברת הסלולר, ומהלכים דומים הופיעו במהירות רבה.

השוק כיום תחרותי ורווי, על כן פעילויות לשימור מנויים עוברות לקדמת הבמה השיווקית. פריצת דרך שיווקית בשימור מנויים מצריכה פלטפורמה ייחודית ורחבת היקף, המאפשרת לייצר סקרנות, ציפייה והפתעה של קהלים רחבים על פני זמן ארוך. כמו גם ההטבות לצרכן, חייבות להיות משמעותיות.

orangeday היווה מהלך מכונן בפעילויות השימור בארץ, והציב סטנדרט חדש. שנת 2007 משופעת מבצעי שימור, כעת אנו לוקחים שוב את המושכות ומובילים את מהלך צעד קדימה.

במסגרת orangeday winter נמשיך ונעניק ללקוחתנו, בכל יום רביעי, הטבות סלולריות לדוגמא: 100 דקות מתנה לשיחות ברשת במהלך כל היום, SMS חינם לכל הרשתות לכל היום, 10 רינגטונים או טרוטונים חינם ועוד.

בנוסף תינתנה הטבות shopping בסטימצקי, Zer4U, ביתלי, מגה ספורט, טויס אר אס ורשת בתי קולנוע - רב חן. סה"כ 300 נקודות מפגש למימוש ההטבות, המתווספות לאפשרות הזמנת ההטבות באינטרנט וב-IVR.

נדבך נוסף למהלך כולל זה הוא orangeday music. לראשונה בישראל, יוכלו לקוחות orange ליהנות באופן בלעדי מסדרה של שמונה מופעי ענק בשילובים חד פעמיים שהופקו במיוחד עבור מהלך זה.

במסגרת המופעים ישתתפו אמנים ישראלים מהמובילים בתעשיית המוזיקה בארץ לצד אמנים בינלאומיים מהשורה הראשונה בעולם: אחינועם ניני ורביעיית סוליס, שוטי הנבואה ומורי קאנטה, אביב גפן וסטיבן ווילסון, עידן רייכל וסולנית הזאפ מאמה סאלי ניולו, אינקובוס ושייגעצ, מירי מסיקה וטרילוק גורטו, יהודה פוליקר ומנוליס סולריס, הדג נחש ולירוי SAIAN SUPA CREW".

לסיכום אמרה בק, כי "orangeday כפי שאנו משיקים אותו היום הינו מהלך גדול יותר וייחודי המשלב מגוון הטבות סלולריות, הטבות shopping ונקודות מפגש מרגשות עם לקוחות באמצעות מופעי מוזיקה מלהיבים.

מהלך orangeday הוא מהלך המטפח את הלקוחות לאורך זמן, ובכך מצליח ליצור בידול בשוק תחרותי, ולהיחשב כמשמעותי בעיני הלקוחות.

המהלך משמש עבורנו כפלטפורמה להפתעת לקוחותינו בהטבות שונות תוך נגיעה בהם באמצעות דפוס קבוע היוצר צפייה וסקרנות. אנו מאמינים כי ריכוז המשאבים בנתח ארי של פעילות תוך התמקדות בצרכי הלקוח, משיג תוצאות טובות יותר מסך כל המרכיבים".

orangeday winter - הטבות סלולריות


- כל יום רביעי החל מ-17.1.07 במהלך החורף
- הטבה ייחודית ללקוחות orange מתחום הסלולר
- אינה כרוכה בתשלום
- הרישום חינם
- ערוצי רישום רבים ופשוטים: sms באמצעות שליחת הספרה 4 ל-456, כוכבית 4050 הפורטל הסלולרי ואתר orange.
- לקוחות big talk ייהנו מהטבה מתחלפת בכל חודש.

orangeday winter - הטבות shopping

- סטימצקי - 60% הנחה על ספרים מובילים בחנות מתוך רשימה ספציפית
- Zer4U - 30% אחוזי הנחה על כל המוצרים
- ביתילי - 1 + 1 הזול מבניהם על תאורה, כלי בית, נוי, משפחה, תמונות וטקסטיל
- מגה ספורט - כל החנות ללא מע"מ, כולל כפל מבצעים
- טויס אר אס - כל החנות ללא מע"מ ובנוסף 1+1 על מותגי הבית, כולל כפל מבצעים
- רב חן - כרטיס שני לסרט חינם
- סה"כ 300 נקודות למימוש ההטבות, כולל אפשרות להזמין הטבות באינטרנט וב-IVR

ערוצי רישום רבים לקבלת הקופונים: sms באמצעות שליחת הספרה 5 ל-456, כוכבית 4050 ואתר orange.

את קופוני ה- shopping ניתן לנצל במהלך ימי רביעי עד ה-7.3.06, והרישום אליהם יתבצע בכל שבוע מחדש.

על הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן

בסרטוני הטלוויזיה של הקמפיין מככב זוג צעיר וחמוד, שמערכת היחסים ביניהם מציגה הכרות עמוקה ואכפתיות עד כדי שחלק מהסיטואציות היומיומיות נצפות מראש אבל עדיין גורמות להפתעה כל פעם מחדש. בני הזוג נהנים להפתיע זה את זו בדרכים מקוריות ובלי שום סיבה מיוחדת, כשהקונספט המוביל הוא "כשמישהו חשוב לך, אתה עושה הרבה כדי להפתיע אותו".

בסרטוני הטלוויזיה המציגים את מהלך המוזיקה מופיע בחור העובד בהדבקת פוסטרים, שהכרזות של ההופעות שהוא מדביק מתעוררות לחיים.


orangeday music

הופעות מוזיקה בכל יום רביעי בהאנגר 11, נמל ת"א.

לראשונה בישראל, יוכלו לקוחות orange ליהנות באופן בלעדי מסדרה של שמונה מופעי מוזיקה ייחודיים בשילובים חד פעמיים במיוחד עבור orangeday music.

במסגרת המופעים ישתתפו אמנים ישראלים מהמובילים בתעשיית המוזיקה בארץ לצד אמנים בינלאומיים מהשורה הראשונה בעולם:

אחינועם ניני ורביעיית סוליס, שוטי הנבואה ומורי קאנטה, אביב גפן וסטיבן ווילסון, עידן רייכל וסולנית הזאפ מאמה סאלי ניולו, אינקובוס ושייגעצ, מירי מסיקה וטרילוק גורטו, יהודה פוליקר ומנוליס סולריס, הדג נחש ולירוי SAIAN SUPA CREW

מה- 31 בינואר ועד ה- 28 במרץ בכל יום רביעי בהאנגר 11

שמונה אמנים בינלאומיים מובילים ינחתו בישראל שבוע אחרי שבוע מאפריקה, הודו, אנגליה, יוון, ארה"ב, איטליה וצרפת
למפגשי פסגה מוזיקליים ייחודיים המשלבים מוזיקת עולם לשירים ישראלים מוכרים עם גדולי האמנים בארץ.

עשרות כלים ייחודים, נגנים, זמרים וסגנונות מוזיקה
ישולבו ב-orangeday music

בפרויקט זה ניתנה הזדמנות מופלאה לכל אמן ישראלי לבחור את האמן הבינלאומי שיופיע לצידו על במת ההאנגר.

החיבורים המוזיקליים יניבו עיבודים חדשים לשירים מוכרים בגרסאות חדשות.

חלק מההופעות יהיו בעמידה וחלק בישיבה, בהתאם לסוג המופע.

orangeday music

חוויה מוזיקלית במיוחד בשבילך, פשוט כי אתה לקוח orange

התוכנית האמנותית כוללת שילובים מוזיקליים ייחודיים:

מופע הפתיחה: 31.1 - נאפולי-ת"א:
מסע סוחף ועוצמתי בניחוח נפוליטני
עם אחינועם ניני ורביעיית סוליס

7.2 - ישראל - גינאה:
חגיגה עברית אפריקנית
עם שוטי הנבואה ו- MORY KANTE

14.2 - אנגליה - ישראל:
לכבוד Valentines day - רק שירי אהבה-מופע אקוסטי
עם אביב גפן המארח חברים

21.2 ישראל - קמרון-צרפת:
מפגש תרבויות מוסיקלי
הפרויקט של עידן רייכל ו- sally nyolo סולנית zap mama

7.3 ארה"ב - ישראל:
נטו מופע רוק
להקת האצטדיונים "אינקובוס" בהופעה חיה בישראל
מופע פותח להקת שייגעצ

14.3 - ישראל - הודו:
הרמוניית צלילים קצב וקול בחוויה אקוסטית
מירי מסיקה עם אשף כלי ההקשה TRILOK GURTU

21.3 - יוון - ישראל:
הילולה יוונית
יהודה פוליקר עם המשורר והזמר היווני
מנוליס סולריס

מופע הסגירה: 28.3 - ישראל - צרפת:
מביאים אותה בהיפ הופ
הדג נחש על במה אחת עם הראפר הגדול מצרפת
LERROY "SAIAN SUPA CREW"

מחירי הכרטיסים:99 שקל/149 שקל

כשאחינועם ניני נפגשה עם רביעיית סוליס

טריו ישראלי פוגש רביעיית מיתר נפוליטנית.
חגיגה מגוונת ומלאת עוצמות - שירים נפוליטנים מתורגמים לעברית עם תכנים אנושיים מרגשים ומלודיות יפהפיות.

אחינועם, גיל דור וזוהר פרסקו מופיעים כטריו עם אנסמבלים שונים כבר למעלה מ-10 שנים. ההופעה היא שילוב של סגנונות, המונעים מכתיבתם המיוחדת של אחינועם וגיל באנגלית ובעברית, ומתבלון נגינתו הוירטואוזית של זוהר על כלי ההקשה. גיל על הגיטרה ואחינועם בכלי ההקשה.

במהלך התקופה של 2003-2004, הטריו קיבל את הכבוד לשתף פעולה עם סוליס, רביעיית כלי המיתר מנפולי, איטליה. סוליס, שמנגנים יחד כבר למעלה מעשור, פיתחו לעצמם סגנון מיוחד שלהם לפריטת מיתר.

כולם אמנים מתחום הקלאסי, אך אהבתם לג'אז, רוק ופופ הובילה אותם להתרכז בנגינת יצירות מקוריות ושילוב מלודיות קצביות שכבשו קהלים רבים ברחבי אירופה.

ביחד על הבמה, אחינועם, גיל, זוהר וסוליס יצרו קונצרט יוצא דופן המשקף את סגנונם האישי, סקרנותם, ומעל הכל את אהבתם העמוקה וכבוד אחד לשני. אחינועם בשירתה מביאה לנו טווח חדש של גוונים ורגשות ושיריה, המעובדים לכלי מיתר על-ידי גיל דור וסוליס, נשמעים מהדהדים ומלהיבים.

בנוסף, המוסיקאים באופן קבוע עוברים אחד לתוך עולמו של השני, מביצוע שירים תימניים עם ניחוח נפוליטני, שירים נפוליטנים עם מגע ישראלי ושירים מקוריים שנכתבו על-ידי שתי הקבוצות גם יחד.
התוצאה היא קסם.

בתוכנית גם שירים מאלבומיה הקודמים: בואי כלה, קרן אור, אורי, החיים יפים EYE IN THE SKY ועוד רבים אחרים.
31.1 - אחינועם ניני ורביעיית המיתר סוליס בהאנגר 11 - נמל תל אביב

הופעת ישיבה מחיר כרטיס: 149 שקל

כשלהקת שוטי הנבואה נפגשה עם MORY KANTE

השילוב בין הסאונדים האפריקניים האותנטיים לסאונדים של שוטי הנבואה יוליד חגיגה עברית אפריקנית מרהיבה ואיכותית ב-orangeday music

מורי קנטה ,הזמר האפריקני האגדי, זכה בפרס קול הזהב של ניגריה, הוציא מס' רב של אלבומים, ועכשיו יופיע ביחד עם להקת שוטי הנבואה ב-orangeday music.

בדרכם לאלבום השלישי ואחרי מכירות של 100,000 דיסקים (ראשון ושני), מזמינים אתכם שוטי הנבואה למופע מיוחד בהאנגר 11. השוטים יבצעו, בהשמעת בכורה, שירים חדשים מעבודתה על האלבום ויארחו את האמן האפריקני מורי קנטה.

מורי קנטה מגיע להאנגר 11 במסגרת סיבוב הופעות באירופה היישר מצרפת. מורי קנטה יליד גינאה ובן למשפחת משוררים- נגנים נודדים מערב אפריקנית. מגיל מאד צעיר למד לנגן על מבחר כלים ובשנת 1987 התפרסם בעולם כולו עם להיט הפופ אפריקני "יקה - יקה" ומאז הוא מופיע עם להקתו המשתמשת בכלי נגינה אופייניים למערב אפריקה בכל רחבי העולם, ונחשב כאחד האומנים האפריקנים מהבולטים והמשפיעים בעולם לצד " באבא מאל", יוסו אן לפלייליסטים בכל העולם.

עכשיו לרגל orangeday music

להקת שוטי הנבואה נפגשת עם מורי קנטה.

7.2 - חגיגה עברית - אפריקנית עם מורי קנטה ולהקת שוטי הנבואה
בהאנגר 11 - נמל תל אביב
הופעת עמידה במחיר כרטיס: 99 ש"ח

אביב גפן והתעויוט לראשונה במופע אקוסטי

מארחים את סטיבן ווילסון וחברים נוספים

כוכב הרוק הישראלי מארח את כוכב הרוק הבריטי למופע אקוסטי מיוחד לוולנטיין דיי "רק שירי אהבה" orangeday musice.

עם יציאת אלבום האוסף החדש "רק שירי אהבה" גפן יקיים מופע אקוסטי מיוחד לוולנטיין דיי. במופע יארח את האמנים המובילים יהונתן גפן, ארקדי דוכין, איה כורם, שלומי שבן, דניאל סלומון ואלכס.

גפן וווילסון הקימו את ההרכב BLACK FIELD, ווילסון, מוכר כסולן והמוח הגאוני מאחורי הלהקה porcupine tree. לכל אלבום שווילסון יוצר יש רעיון המייחד אותו, שיר אחד מתחבר לשני והיצירה כולה הופכת בסופו של דבר לסיפור אחד ארוך וסוחף.

14.2 - רק שירי אהבה עם גפן ווילסון וחברים
בהאנגר 11 - נמל תל אביב
ההופעה בישיבה:
מחיר כרטיס: 149 שקל

כשעידן רייכל נפגש עם SALLY NYOLO

מפגש תרבויות מוסיקלי בין הפרויקט של עידן רייכל
והדיווה האפריקנית, סולנית ה-zap mama
SALLY NYOLO

עידן רייכל מכר כ-250,000 אלבומים, עבד עם כ-70 מוזיקאים,אלבומו הבינלאומי הופץ בכ-60 מדינות ברחבי העולם,הוא הופיע בארה"ב, קנדה, אתיופיה, מקסיקו, צרפת, שבדיה ועכשיו לראשונה בישראל בכיר הפרויקטים עומד לארח על הבמה את אחת ההבטחות הגדולות של תעשיית מוסיקת העולם, הזמרת המצליחה מקמרון SALLY NYOLO.

הזמרת SALLY NYOLO מגיעה אלינו היישר מהג'ונגלים של קמרון שבאפריקה לפרויקט משותף עם עידן רייכל ולהקתו.

סאלי ילידת קמרון הגיעה לצרפת בגיל 13 ואת הקריירה המוסיקלית שלה התחילה בשנת 1982כזמרת ליווי לאומנים אפריקנים מפורסמים כמו"Jacques Higelin" Sixun, "Nicole Croisille", "Toure Kunda" ואחרים...

את הפריצה הגדולה עשתה בשנת 1993 כשהייתה סולנית בהרכב ה - א - קפלה המצליח מבלגיה ZAP MAMA"" ההרכב רקח תערובת מוסיקלית ייחודית, הבנויה על יסודות אפריקניים ומושפעת ממוזיקה עירונית אירופאית, ההרכב פרסם להיטים רבים, שתי זכיות בפרס הגראמי היוקרתי ואף להיט שנכלל בסרט "משימה בלתי אפשרית 2".

בשנת 96 יצאה סאלי בקריירת סולו והקימה הרכב משלה, השילוב של אותנטיות, קולה העמוק והייחודי של סאלי יחד עם האנרגיות שהיא מצליחה להביא לבמה, מיצבו את סאלי כאחת הזמרות האפריקניות המעניינות והאהובות ביותר בעולם. סאלי הוציאה כחמישה אלבומים שזכו לביקורות נלהבות ובאמתחתה פרסים רבים כולל התואר "תגלית השנה של צרפת" .

על הבמה יופיע הפרויקט של רייכל ביחד עם SALLY NYOLO.

21.2 - קונצרט מוזיקלי פורץ גבולות בניצוחם של עידן רייכל ו- SALLY NYOLO
בהאנגר 11 - נמל תל אביב ההופעה בישיבה מחיר כרטיס: 149 שקל.

מאז מטליקה האדמה לא רעדה ככה בישראל

א-י-נ-ק-ו-ב-ו-ס בישראל במופע רוק חי
והסאונדים יישמעו אחרת !

להקת הפארקים האגדית נוחתת בתל אביב בהאנגר 11 במסגרת פרויקט orangeday music ורגע לפני שהם מתחילים במופע -
מופע פותח להקת שייגעצ!

אינקובוס מכרה למעלה מ-25,000,000 דיסקים בעולם. מגזין ה-BILL BOARD דירג אותם ב-200 האלבומים הכי טובים בעולם. אלבומם החדש LIGHT GRENADES דורג במקום הראשון באינטרנט להיטם ANNA MOLLY מושמע בתדירות גבוהה במצעדי ה-MTV.

להקת הרוק אינקובוס מונה חמישה חברים ונחשבת לאחת הלהקות המוכשרות והמצליחות כיום בזרם הרוק האלטרנטיבי. מסוף שנות ה-90 אינקובוס הוציאה ששה אלבומים שזכו להצלחה גדולה בארצות הברית ובאירופה.

אלבומה האחרון "Light Grenades" כבש את המקום הראשון במצעד ה"בילבורד" האמריקני. הסינגל "Anna Molly" כובש את המקומות הראשונים במצעדי המוזיקה בעולם.

להיטיהם המוכרים- DRIVE ו-WISH WE WERE HERE הפכו את אינקובוס לשם שגור באקלים המוסיקלי של זמננו. סגנונה המוזיקלי של הלהקה השתנה לאורך השנים, אולם ניתן לחוש את ההשפעה המתמשכת של הפאנק, הגראנג' והמטאל על הסאונדים שהלהקה יוצרת. והשילוב בין הסאונדים יוצר סאונד חם וסוחף.

את אינקובוס, כאמור, תחמם לא אחרת מלהקת שייגעצ !

שייגעצ, אחת מלהקות הרוק המצליחות ביותר בארץ, קיימת כבר 6 שנים, בעלת 4 אלבומים, מבחר להיטים כמו "ניו-יורק רפיח", "אבא עורך דין", "מרלין מונרו", "משקאות חריפים", "המילים הכי יפות", קהל מסור והופעות מלאות-הישג מרשים ללהקה שהגיל הממוצע של חבריה הוא 20+במיוחד לאחר שנבחרו כמופע פותח ללהקת אינקובוס !

7.3 - אינקובוס במופע רוק בישראל - על החימום: שייגעצ
בהאנגר 11 - נמל תל אביב ההופעה בעמידה מחיר כרטיס: 149 שקל.

מירי מסיקה ואשף כלי ההקשה - TRILOK GUTRO

המתופף TRILOK GUTRO שיתף פעולה עם Joe Zawinul, Don Cherry,John Mclaughline, Robert Miles ו- Pat Metheny
ועכשיו הוא משתף פעולה עם זמרת הפופ הישראלית מירי מסיקה ב-orangeday music.

הוא החל לנגן כבר בגיל 6 וסיגל לעצמו סגנון תיפוף ייחודי
היא כבר מגיל צעיר פיתחה סגנון מיוחד של שירה. הוא הקליט אלבומים רבים והיא מכרה מעל 70,000 עותקים מאלבום הבכורה. הוא הוגדר על-ידי ה- DOWN BEAT מגזין כמתופף הכי טוב בעולם
היא הוכתרה כזמרת השנה של רשת ג' לשנת 2005. היה מועמד וזכה במספר רב של פרסים.

שירה "לשם" - נבחר כשיר השנה של גלגל"ץ 2005

בשנת 2005 הוציאה מירי מסיקה, אלבום בכורה הנושא את שמה. מבחר להיטים מתוכו בינהם "נובמבר", "לשם", "באה אליכם" ו"אף אחת" כבשו את לבבות המאזינים ונכון להיום מעל 70,000 עותקים ממנו כבר נמכרו.

עכשיו היא חוזרת עם אלבום שני ולרגל ה- orangeday music
היא תופיע לצידו של רב האומן TRILOK GUTRO.

במופע תגיש מירי שירים מאלבומה הראשון ומהאלבום השני שייצא בפברואר והכריזמה הבימתית תהיה מגובה בסאונד ותאורה ייחודיים המעניקים למופע ערך אמנותי נוסף.

טרילוק ,המתופף פורץ הגבולות, עומד לנחות עם מטען כבד של כלי הקשה בהאנגר 11 בנמל תל אביב להופעה משותפת וייחודית עם מירי מסיקה.

מלבד היותו רב אומן בכל הקשור למוזיקה הודית, ותיפוף, Trilok Gurtu הוא גם מלחין בעל חזון שיצר ההרפתקנות המוסיקלי שלו הוביל אותו ליצור פיוז'ן של מוזיקה הודית, ג'אז, רוק, מוזיקה קלאסית, אלקטרונית ומוזיקה אתנית מרחבי העולם. כבן למשפחה מאוד מוסיקלית מבומבי הוא החל לנגן כבר בגיל 6 ומהר מאוד סיגל לעצמו סגנון תיפוף ייחודי אשר, בשילוב עם מערכת תופים אחת מסוגה המהווה הכלאה בין סט תופים מערבי ומזרחי, הפכו אותו לאחד המתופפים הגדולים של זמנו. Gurtu נודע לראשונה בארה"ב כחבר בלהקת הג'אז Oregon ויצר לעצמו שם בקרב קהילת הג'אז, הסקרנות המוסיקלית שלו הובילה אותו להתנסות ולשתף פעולה עם אומנים מספקטרום מוסיקלי רחב, תרומתו תמיד העשירה את הסאונד ולקחה את היצירות למחוזות חדשים, רפרטואר האומנים שחותמו של גורטו נטמע בהם רחב ביותר, החל מהרכב הפופ "Boyz II Men", מפיק הדאנס האלקטרוני "Robert Miles", נגן הטאבלה ומפיק הברייק ביט "Talvin Singh", הבסיסט ומפיק הדאב "Bill Laswell" ואגדות ג'אז כגון: Joe Zawinul, Don Cherry, John McLaughlin, ו-Pat Metheny.

14.3 - רעידת אדמה מוזיקלית
בהאנגר 11 - נמל תל אביב
ההופעה בישיבה
מחיר כרטיס: 149 שקל.

יהודה פוליקר מארח את מנוליס רסוליס

מופע תוסס משופע צלילים ומקצבים ים תיכוניים ובלקניים בו פוליקר יארח את אחד מגדולי המשוררים והזמרים היוונים.

יהודה פוליקר על הבמה, בליווי 7 נגנים, במופע אוריינט אקספרס אנפלגד. מופע תוסס שכולו משופע בצלילים ומקצבים ים תיכוניים ובלקניים.

במופע מבצע פוליקר משיריו המוכרים בביצועים מחודשים, לצד קלאסיקות מהמוזיקה היוונית לדורותיה - ממניס האדיז'דאקיס ועד קזנז'ידיס וארי סאן.

במופע יארח פוליקר את מנוליס רסוליס המשורר והזמר היווני שכתב לאמנים יוונים כמו חריס אלקסיו וניקוס פאפזוגלו. השניים יבצעו יחד כמה משיריו הידועים של רסוליס ושירים חדשים שכתבו לאחרונה יחד.

שמוליק שמיר - גיטרה, יוני פוליקר - גיטרה ובוזוקי,
נעם אטלס - קלידים וכלי נשיפה, לאוניד דצלמן - קלידים ואקורדיאון, אמיר פינטו - פרקשן, רומן אלקין - תופים, דניאל ספיר - בס יעקב גלעד - הפקה מוסיקלית.

21.3 הילולה יוונית
עם יהודה פוליקר וגדול משוררי יוון מנוליס סולריס
בהאנגר 11 - נמל תל אביב
ההופעה בישיבה
מחיר כרטיס: 149 שקל.

הנה הם באים !!!

הלהקה הכי קולית באזור, "הדג נחש" יחד עם Leery "Saian Supa Crew". מהנדסי הגרוב - שגרירי הראפ מצרפת נפגשים על במה אחת לאירוע המקפיץ של השנה.

הדג נחש (שיבוש האותיות של "נהג חדש"), פרצה עם בשורת ההיפ-הופ והראפ מעיר הקודש, ירושלים. הם מבצעים ראפ אמיתי, מדושן במילים גסות אבל אופטימיות ומבקשות שלום. לאט לאט בנתה הלהקה קהל מעריצים אדוק, וההצלחה לה היא זוכה מייצבת אותה כאחת הלהקות המצליחות בארץ.

לאחר ארבעה אלבומים, שני אלבומי זהב, שלל להיטים, הופעות בחו"ל ואפילו הופעה במשחק של ה NBA, חוזרים "הדג נחש" להופיע על במות ישראל!!! ההופעה החדשה כוללת את כל שירי האלבום החדש, "בעזרת הג'אם", ביניהם "קליפורניה", "הנה אני בא" (כמובן!), "איזה כיף" וכן, את כל הלהיטים הישנים כמו "שירת הסטיקר", "מספרים", "לא פראיירים", "לזוז" ועוד.

בהופעה מיוחדת שתתקיים בהאנגר 11 לרגל ה- orangeday music, תחבור להקת "הדג נחש" לאמן הראפ הצרפתי לירוי וללהקתו SAÏAN SUPA CREW .

לירוי, מייסד להקת SAÏAN SUPA CREW, הנו אחת הדמויות המובילות כיום בהיפ-הופ הצרפתי. לירוי הוא MC, מפיק, שחקן ו-beatboxer שמרגיש בנוח באווירות מוסיקליות אקלקטיות שונות החל מהאולפן ועד לאור הזרקורים. בשנת 1997, אחרי מספר שנים בהם לירוי הפך דמות מוכרת בצרפת, הוא ייסד את להקת SAÏAN SUPA CREW ולה מטרה אחת: להרעיד את סצנת הראפ הצרפתית. בעוד אלבומם הראשון הפך ללהיט מיידי וחדשני בצרפת, אלבומם השני כבר הפך אותם לשם דבר בכל אירופה. עם פריצת קריירת הסולו שלו בשנת 2005 נראה שלירוי מקבל סיפוק זדוני כמעט מההצגה הפומבית של היכולות המגוונות שלו. בשנת 2006 בעוד נתון תחת השפעת


התרבות ההודית הצבעונית הוציא לירוי את אלבומו החדש המשלב מיקסים של נעימות מקוריות בגרסאות מודרניות של פאנק והיפ-הופ.

28.3 - מופע הסגירה - מביאים אותה בהיפ הופ
הדג נחש על במה אחת עם הראפר הגדול מצרפת
LERROY "SAIAN SUPA CREW" בהאנגר 11 - נמל תל אביב ההופעה בעמידה מחיר כרטיס: 149 שקל.

my orange שירות חדשני בפורטל oboxlive

פורטל אישי בפורטל oboxlive המציע מגוון רחב של שירותים בכל רגע, בלחיצת כפתור.

שירות my orange הינו פורטל אישי בתוך פורטל oboxlive המאפשר לצפות במצב החשבון העדכני ובשישה חשבונות קודמים בכל רגע 24 שעות בלחיצת כפתור. במסגרת מתן המידע מפורטים גם החיובים הקבועים בחשבוניותיו של הלקוח ומעגל החיוב שלו. השירות לרכוש, לעדכן ולבטל הרשמה לחבילות ושירותים חדשים. כמו גם צפייה בניצולת חבילות התוכן שלו ובהיסטוריית החבילות והשירותים להם נרשם עד כה, כל זאת באמצעות גרפיקה ידידותית ופשוטה. בנוסף ניתנת האפשרות ליצירת קשר באמצעות פנייה מקוונת למוקד שירות הלקוחות, השארת דואר אלקטרוני, קבלת מענה לשאלות נפוצות ועידכון פרטים אישיים.

שירות my orange הינו שירות אישי המעודכן עפ"י פרטי הלקוח, מפרט את השירותים שיש ברשותו וכן מציג הצעות והמלצות המותאמות אישית לבעל המכשיר.

השירות יציע בקרוב אפשרויות בתחום הנדידה - פתיחה וחסימה של המכשיר לשימוש בחו"ל, כמו גם צפייה בסטאטוס הנוכחי של המכשיר.

איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של orange אמרה, כי "שירות My orange הינו נדבך נוסף במאמצי החברה להרחיב את עצמאותו של הלקוח בממשקי השירות עם החברה, ומאפשר קבלת מידע וביצוע פעולות בזמינות גבוהה תוך שקיפות מלאה".

עוד הוסיפה בק, כי "בדיאלוג בין המפעיל הסלולרי לבין הלקוח אנו מזהים כי הלקוחות מעוניינים כי השליטה בנושא מצב החשבון ומידע על החבילות והשירותים תעבור לידיהם. שירות my orange שם את הלקוח במרכז ונותן מענה לצורך זה. השירות מהווה קפיצת מדרגה ברמת הפרסונליצזיה וההוגנות מול הלקוח ומאפשר לו לדעת מה מצב החשבון בכל רגע, להגיב במשוב, לשאול שאלות ולהיחשף למבצעים חדשים. שירות זה מצטרף למגוון התכנים שאנו מספקים בפורטל הסלולרי שלנו, המייצגים את מגמה העולמית של העברת השליטה ללקוח".

תאריך:  10/01/2007   |   עודכן:  10/01/2007
מחלקה ראשונה
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טובה פינטו, מנכ"לית התאחדות המלונות בישראל, הודיעה על פרישה מהתפקיד על-רקע אישי.
10/01/2007  |  מירב לוי  |   חדשות
נשיא עירק ג'לאל טלבאני אמר (ד') כי יש להמתין עם הוצאתם להורג של שני אנשיו של סדאם חוסיין.
10/01/2007  |  הדר פרבר  |   חדשות
עו"ד ואשת התקשורת לימור בלדב, מונתה לדירקטורית בחברת הדיור הציבורי עמידר.
10/01/2007  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
כתמים קטנים לבנים על העור בדרך כלל אינם מהווים סיבה לדאגה וייתכנו להם מספר סיבות. לפעמים אזור קטן של העור הופך מגורה או מתפתחת אקזמה מתונה, שגורמת לכתם על העור שהוא בהיר יותר בפיגמנטים מהעור שסביבו (חספנת - מחלת עור, מעין אקזמה קלה). מצב זה שכיח במיוחד בקרב ילדים הסובלים מאלרגיות, אסטמה או אקזמה.
10/01/2007  |  יפעת גדות  |   חדשות
עמי אילון מגיב לאיבוד היתרון בסקרים לאהוד ברק ואומר כי "אני לא מתייחס לכך". לדבריו, "גם כשאני ביתרון בסקרים אני לא מייחס לכך חשיבות".
10/01/2007  |  מתי טוכפלד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il