איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של פרטנר תקשורת, אמרה היום: "orangeday winter מהווה המשך, כמובטח, למהלך orangeday אותו השקנו במאי 2006, ואשר זכה להצלחה חסרת תקדים. במסגרת המהלך הקודם הענקנו הטבות סלולריות מפתיעות בכל יום רביעי בחודשי הקיץ, כמו גם הטבות לא-סלולריות ייחודיות כגון: מסיבת קיץ ל-6,000 בני נוער בלונה פארק, 50% הנחה על כרטיסי פסטיבל הסרטים בירושלים, מבצע סוף עונה מיוחד בזארה, ועשרות אלפי מתנות אשר חולקו במפגשים אישיים עם לקוחותינו.