בנק דיסקונט לא "לוקח אישית" את כל לקוחותיו. נ' (השם המלא שמור במערכת), מאזור המרכז, עברה דירה לפני למעלה משלושה חודשים. היא מנהלת את חשבון הבנק שלה בדיסקונט מזה שנים ארוכות, ונתקלה בבעיות עם המערכת במקרים לא מעטים לאורך התקופה בה היה נמנית עם לקוחות הבנק עם החיוך הירוק. נ' עברה לעיר אחרת באזור המרכז, וכמתבקש במקרה כזה, ביקשה לשנות את מען כתובתה לקבלת דואר בכל מקום ממנו היא מקבלת מכתבים: קופת החולים, כרטיסי האשראי, חברת הטלפון הנייד, מועדון הלקוחות של הסופרמרקט, וכמובן - גם בבנק.