יפעת בקרת פרסום נכנסת לתחום האינטרנט. במסגרת בקרת האינטרנט, הוסיפה יפעת בקרת פרסום שירות נוסף למגוון שירותיה: "דוח אינטראקטיב יומי" המיועד לכל משרדי האינטראקטיב, הפרסום ומפרסמים שונים ומאפשר להם לקבל את נתוני הבקרה באופן יומי ומסודר, כולל אפשרות לצפות בקריאטיב עצמו.
הבקרה מבוצעת באמצעים דיגיטליים ואנושיים ותספק על בסיס יומי בזמן אמת פילוח מדויק של הקמפיינים המופיעים באתרים ברשת. בשלב ראשון הבקרה כוללת את ששת האתרים המובילים לפי סקר TIM: וואלה, Ynet, MSN, נענע, תפוז ו-NRG. בכוונתה של יפעת בקרת פרסום להוסיף אתרים נוספים לבקרת הפרסום באינטרנט. כבר בשבוע הבא יתווספו האתרים "גלובס" ו"דה מרקר" לסיקור האינטרנט ולאחר מכן אתרים נוספים.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "הבקרה באינטרנט תיתן מענה לגופים רבים בתחום הפרסום הצמאים למידע אמין ועדכני על הפרסום ברשת. כחברה מובילה בתחומה יפעת בקרת פרסום רואה לעצמה אתגר לנטר תחום זה, תחת המגבלות הקיימות. אנו צופים כי נתוני פאנל המדידה לכשיקום, יצטרפו לנתוני יפעת על-מנת לתת תמונה הוליסטית יותר".