הסיפור הבא לא נשמע טוב. לקוחות "הוט" באינטרנט (תשתית) אינם, כידוע, חייבים להימנות על לקוחות ערוצי הכבלים. אין קשר בין גלישה באינטרנט באמצעות "הוט" לחיבור לערוצי הכבלים. אלא מה? שחברת "הוט" עושה מה שהיא רוצה, ובמקרה הבא, חיברה לקוחת אינטרנט לערוצי כבלים - ללא ידיעתה.
יעל בראש מחולון עברה דירה בחודש ספטמבר אשתקד וביקשה מ"הוט" להעתיק את האינטרנט לדירתה החדשה. טכנאי של "הוט" מילא אחר מבוקשה במהירות, ויעילות, ובראש היתה מרוצה. כעבור שבוע גילתה ש"הוט" השתמשה בכרטיס האשראי שלה וחייבה אותה ללא רשותה עבור חיבור לכבלים.
בשבוע שעבר תבעה בראש את קבוצת מת"ב - מערכות תקשורת בע"מ, מנתניה, בבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב בסכום של 17,000 שקל. בכתב התביעה הביעה תרעומת על התנהלותה הבריונית של החברה שעשתה שימוש, קלוקל, בכרטיס האשראי שלה מאחורי גבה, ללא ידיעתה ובניגוד לחוק. בראש ביקשה את כספה בחזרה ובאותה נשימה התעקשה שינתקו אותה מתשתית האינטרנט. התשובה שקיבלה היתה חצופה ומפתיעה: "החברה הודיעה שתסכים לקזז את הסכום בתנאי שאמשיך להיות לקוחה שלה".
בראש לא מוכנה לקבל תכתיבים מ"הוט". "אין בכוונתי לוותר על מה שמגיע לי, ולאף אחד אין זכות, גם לא ל'הוט', להשתמש בכרטיס האשראי שלי במטרה שונה מזו שהוסכמה ולגבות כסף ללא אישור". לדבריה, אזרח קטן שמתעמת עם גופים גדולים, עלול לגלות שידם על העליונה, להישבר מטרטורים, ולבסוף להתפשר רק כדי לקבל את כספו. בראש בחרה להודיע קבל עם ועולם - שאינה כזו ותילחם נגד "הוט".
בכתב התביעה ביקשה מבית המשפט לחייב את "הוט" בסכום התביעה במטרה, "שחברות כמוה יבינו שהגינות היא שם המשחק". טרם הוגש כתב הגנה ובית המשפט ידון בתיק בחודש יולי.
בעל דין נדרש להסביר לבית המשפט כיצד חישב את סכום התביעה. לאור זאת אין לנקוב בסכומים שאינם מעוגנים בראיות. פיצוי בגין עוגמת נפש ניתן במשורה ובמקרים מיוחדים.