לקוח של חברת פרטנר תבע את החברה בשל הפרת הסכם לפיו הוא זכאי להנחה של 60% על שימוש בשירותי החברה, כאשר החיוב בגינם הוא מ-1000 ש"ח ומעלה. בית המשפט לתביעות קטנות קיבל את התביעה וחייב את החברה להשיב ללקוח את הסכומים שגבתה בניגוד לתנאי ההתקשרות.
מרדכי אדלר חתם על הסכם התקשרות עם חברת פרטנר לפיו יצטרף לתוכנית המכונה "one man plan”. מדף ההסבר שנמסר לו ניתן להבין כי שעור ההנחה לה זכאי הלקוח עולה בהדרגה מ20% ועד 60%, בהתאם לרמת השימוש החודשי בשירותי הרשת. ככל שרמת השימוש עולה – גדל שיעור ההחזר החודשי.
בכתב התביעה, שהגיש נגד החברה, טען אדלר כי החברה לא עמדה בתנאי ההסכם וגבתה ממנו סכומים מיותרים. לדבריו למרות שהוצאותיו עלו על 1,000 ש"ח בחודש, ההחזר הכספי שקיבל מהחברה הסתכם ב-600 ש"ח בלבד.
חברת פרטנר בכתב הגנתה טענה כי מעיון בטבלה (שמסרה ללקוח) ברור לחלוטין כי שיעור ההחזר החודשי לא יעלה בכל מקרה על 600 ש"ח, גם עבור שימוש שעולה על 1,000 ש"ח.
השופטת יעל אילני דחתה את טענת החברה ופסקה כי האופן בו מוצגים הדברים בטבלה מטעה.
בית המשפט פסק כי חובה היה על חברת פרטנר, להציג את מגבלות התוכנית באופן ברור. משלא עשתה כן הפרה את חובתה לפעול בתום לב וחטאה בפרסום מטעה בכל הנוגע למהות השירות אותו היא מציעה.
לאור האמור לעיל חויבה פרטנר לשלם לתובע, בגין גביית יתר, סך של 400 ש"ח וכן הוצאות משפט בסך 500 ש"ח.