חברת התיירות גוליבר, המפעילה אתר לרכישת מוצרי תיירות, מעלה קמפיין בטלוויזיה (ערוץ 2 וערוץ 10) וברדיו מקומי (רדיו חיפה ורדיו תל אביב) בהיקף של כ-200 אלף דולר.
הקמפיין, שיתחיל ב-6 במרס 2007 ויימשך שבועיים, יכלול תשדירים של 6 ו-10 שניות בטלוויזיה ויציג את הסיסמא: "גוליבר - לצאת חכם". הקמפיין עולה לרגל תחילת עונת תיירות האביב.
המסר העיקרי של הקמפיין והמלווה את התשדיר הוא: "אפשר לצאת לחו"ל, ואפשר לצאת חכם לחו"ל. גוליבר - ענק התיירות באינטרנט - לצאת חכם!".
לדברי צביקה קרפל, מנכ"ל גוליבר, המסר של התשדיר הוא שכאשר מזמינים חופשה לחו"ל ובישראל, יש ל"פקוח את העיניים" - לבדוק ולהשוות את איכות החופשה אשר מזמינים. "יש היצע עצום של אפשרויות נופש, וחשוב להשוות בין האפשרויות השונות על-מנת לצאת חכם".
משרד פרסום: NEXT.
אתר גוליבר משמש כמשרד נסיעות מקוון מלא ומיועד לקהל הרחב בישראל. האתר מאפשר לבצע הזמנה מקוונת של טיסות סדירות וטיסות שכר, חבילות והפלגות נופש, חבילות ערים, טיולים מאורגנים, בתי מלון בחו"ל, רכב שכור, ביטוח נסיעות, חבילות סקי, חבילות נופש ובתי מלון בישראל. האתר מגובה במרכז הזמנות טלפוני ארצי. מאחורי אתר האינטרנט של גוליבר עומד מערך טכנולוגי עשיר, מבוסס מסדי נתונים, המקושר ישירות באונליין לספקי התיירות המובילים בישראל ובעולם. כל המידע והמחירים של ספקי התיירות מרוכזים באופן מקוון במסד הנתונים המרכזי של החברה.