שופרסל מציגה גידול משמעותי במחזור המכירות, אשר עלה בשנת 2006 על 9 מיליארד ש"ח לעומת 6.6 מיליארד בשנת 2005. גם ברווח התפעולי הוצג גידול וכעת הוא עומד על 3.1% לעומת 2.5 בשנת 2005. את שנת 2006 סיימה החברה ברווח נקי בסך של כ-121 מיליון ש"ח, לעומת 79 מיליון ש"ח בשנת 2005, המהווה גידול של כ-53%.
אברהם ביגר, יו"ר שופרסל ואפי רוזנהויז, המנכ"ל, ציינו כי התוצאות הכספיות לשנת 2006 הינן פועל יוצא מיישום התוכנית האסטרטגית עליה הכריזה החברה, ובין מהלכיה המשמעותיים היו קליטת פעילות קלאבמרקט, הסבות סניפי שופרסל וקלאבמקרט לפורמטים החדשים שופרסל שלי, שופרסל ביג, שופרסל דיל וזול פה. עוד ציינו בשופרסל, כי השקת המותג הפרטי שופרסל והשקת כרטיס אשראי שופרסל בשותפות עם לאומי קארד ופז כמו גם חדירה למגזר החרדי, היוו את גורמי הצמחיה.
ברבעון הרביעי גדלו המכירות ב-40% בהשוואה לרבעון המקביל בשנת 2005 והגיעו ל-2.83 מיליארד ש"ח. הרווח התפעולי ברבעון זה הסתכם ב-78 מיליון ש"ח. שיעור הרווח התפעולי נפל בעשירית האחוז לרמה של 3.3%, ביחס לרבעון המקביל.
הנהלת שופרסל הביעה היום, עם פרסום הדוחות הכספיים לשנת 2006, שביעות רצון מהתוצאות הכספיות לשנת 2006.