חברת נייס מערכות הישראלית הודיעה היום, כי זכתה בחוזה להקמתו של פרוייקט CEM, עבור חברת הענק לניהול השקעות T. Rowe Price, הנסחרת בנאסד"ק. נייס תתקין עבור החברה האמריקנית, המנהלת נכסים בשווי של כ- 150 מיליארד דולר, מערכות לתיעוד וניתוח דיגיטלי של שיחות טלפון הנערכות במרכז שירות הלקוחות שלה בטאמפה, פלורידה.
T. Rowe Price תשתמש במערכות ה- CEM ((Customer Experience Management של נייס, לצורך תיעוד של עסקות פיננסיות הנערכות באמצעות הטלפון. המערכת תאפשר גם ניתוח איכותי וכמותי של שיחות הטלפון הנערכות בין הלקוחות לבין 350 נציגי השירות של החברה האמריקנית. היקף הפרויקט מוערך בשוק בכמה מאות אלפי דולרים, אולם מדובר בדריסת רגל חשובה של נייס בשוק זה.
חיים שני, נשיא ומנכ"ל נייס מערכות מסר, כי "מערכות ה-CEM של נייס עונות על שתי דרישות עיקריות של מערכות מידע פיננסיות, שהן מערכות אל-כשל (Mission Critical): הן נדרשות להיות אמינות מאד ולהשתלב בקלות בתשתיות תקשורת ומחשבים מתקדמות, אשר כבר קיימות אצל לקוחותינו".
פרוייקט ה- CEM בטי.רוו-פרייס יורכב משתי מערכות עיקריות: נייס לוג ונייס יוניברס. נייס לוג היא מערכת הקלטה דיגיטלית, המאפשרת ללקוח לחבר את מערכות המחשוב למרכזת הטלפונים. המערכת מאפשרת הקלטה, דחיסה, עיבוד ואחזור מידע קולי בצורה נוחה ואמינה. מערכת הנייס יוניברס מאפשרת לנתח, להעריך ולשפר את תפקוד הסוכנים ומערך מרכז השירות. המערכת הינה כלי ניהולי לבקרת איכות בזמן אמת ולהדרכת הסוכנים. המערכת היא פתוחה וניתנת להרחבה לפי דרישות הלקוח. המערכת מאפשרת אינטגרציה מלאה בין סביבות המדיה השונות ב- Call Center (קול, אי-מייל, צ'אט וכו').