|
רמי רושקביץ [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
קבוצת אדלר חומסקי&ורשבסקי הקימה חברה חדשה לתוכן שיווקי שתיקרא Grey-Content. את החברה החדשה ינהל רמי רושקביץ.
Grey-content מתמחה בתוכן שיווקי, ועוסקת בהטמעה של מותגים בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות וכן בחסויות לאירועים. החברה תטפל בלקוחות אדלר חומסקי&ורשבסקי, Gps, Lead, Trio, דורן תקשורת ועוד.
מנכ"ל החברה החדשה רושקביץ, לשעבר סמנכ"ל החברה הגיאוגרפית וסמנכ"ל טבע הדברים, ניהל עד לאחרונה את חברת Contel לתוכן שיווקי. לדבריו, תחום התוכן השיווקי מתפתח בכל יום וקיימת הזדמנות להעניק ללקוחות פתרונות פרסום ושיווק מקוריים ויעילים, מה שעשוי להביא את grey content להובלת תחום התוכן השיווקי. מנכ"ל קבוצת אדלר חומסקי, איל חומסקי, אמר כי התוכן השיווקי הוא הדבר הבא בתחום הפרסום.