קבוצת "ביג מרכזי קניות", המפעילה ומנהלת מרכזי קניות פתוחים ברחבי הארץ, דיווחה על הכנסות בסך של כ-110.07 מיליון ש"ח ב-2006, זאת לעומת הכנסות של כ-88.1 מיליון ב-2005. מדובר בגידול של כ-25% בהכנסות החברה. הגידול בהכנסות נבע מהפעלת ורכישת נכסים חדשים, הוספת מבנים באתרים קיימים, מימוש אופציות על-ידי שוכרים הכרוך בהגדלת דמי השכירות והחלפת שוכרים עם שיפור בדמי השכירות.
החברה דיווחה על רווח נקי של כ-13.2 מיליון ש"ח ב-2006, לעומת כ-5.01 מיליון ב-2005 (גידול של 164%). ברבעון הרביעי של 2006 רשמה החברה רווח נקי של כ-6.7 מיליון ש"ח, לעומת הפסד נקי של חצי מיליון ש"ח ברבעון המקביל ב-2005.
בסעיף הרווח הגולמי רשמה החברה ב-2006 רווח של כ-74.2 מיליון ש"ח, לעומת רווח גולמי של 57.8 מיליון ב-2005. העלייה בשיעור הרווח הגולמי נובעת בעיקרה מגידול בהכנסות שכ"ד ודמי הניהול.
איתן בר זאב, מנכ"ל קבוצת ביג מרכזי קניות, ציין כי "מגמת הצמיחה, שכללה בנוסף לתפוסה מלאה בכל 9 מרכזי ביג הפעילים, תהליך הרחבה במרכזים קיימים, עבודות הקמה בשלושה מרכזים חדשים ותכנון ופיתוח של שמונה פרויקטים נוספים, צפויה להמשך גם בשנים הקרובות".