בערבות ניו-זילנד עומדת להסתיים אליפות העולם למרוצי הראלי של שנת 2002, בהם קבוצת סובארו עלתה מהמקום השישי לשלישי.
נהג פיג'ו כבר הבטיח היום מעשית את זכייתו באליפות העולם בראלי 2002, ממש כפי שנהג פרארי מיכאל שומכאר כבר הבטיח את זכייתו בעונת 2002 של מרוצי הגרנד פרי למכונית מסוג פורמולה 1, אשר המרוץ האחרון לעונה יערך במסגרתה בסוזוקה שביפן - רק מחר, יום א' 6.10.2002.
ובפריז שבצרפת, מציגה עתה סובארו את מכוניות הכביש המחודשות מסידרת WRX, הזוכה להשראה מסידרת ה-WRC.
הצלחת מכוניות תרבות אלה בקרב צעירינו הספורטיביים – גם אם הבלתי חוקיים על-פי רוב, צפוייה לצרף לסיבוב גם את מדינת ישראל.
החידושים באיפרצה המעודכנת מתמקדים בעיצוב החיצוני, ביחידת הכוח, בבטיחות הנסיעה ובעיצוב הפנים.
על פניו, העידכון נשמע מקיף, אך למעשה הינו מינורי למדי. רק חדי העין יבחינו בתמונה באגרסיביות המודגשת אשר הוספה לעיצוב האימפרצה – הכחולה על-פי רוב.
היפה בסובארו הוא שהכל קשור וכרוך בה בהרמוניה בין אמצעים למטרות.
הפגושים עוגלו וכונס האויר שעל מכסה המנוע הוגדל, וכך הושגה מחד עוצמת מנוע משופרת, ומאידך בטיחות משופרת כלפי צד שלישי – כלומר הולכי רגל. כניסת אוויר במידה רבה יותר הביאה את הספקו המירבי של המנוע עד ל-225 כוחות סוס, הספק מרשים ללא ספק יחסית למנוע בן 2 ליטרים בלבד.
מהנדסי סובארו עיגלו פינות בהיבט החיובי, והם מפגינים התחשבות מרשימה בהולכי רגל העלולים להפגע על-ידי המכונית, מה גם שהמפלטים הקצוצים בהם מצויידת לרוב המכונית, מקשים על ההתעלמות מהמכונית רבת העוצמה.
פנסי החזית הוגדלו אף הם, והובטח כי בירגי הפילפס בהם סגורים מכסי הפלסטיק של פנסי הערפל יפורקו במרבית המכוניות המיוצאות, ויוחלפו בדבר האמיתי עוד בנימלי הייצוא.
שיפור קשיחות השילדה מביא להיגוי מדוייק יותר, וזה נעשה
עתה מגלגל הגה קטן ומעוצב באופן מצודד.
היצרן שמע ללא קול את משאלת ליבו של ישראל פלדמן מסוכנות יפנאוטו המקומית, שמעולם לא אהב לדבריו את ציבעם המוזהב של חישוקי הגלגלים. עתה הם יגיעו גם בצבע אפור מטאלי.
שיפורים בטיחותיים נוספים: דוושת בלם המיועדת למנוע פגיעה בכף רגלו של הנהג ומשענות ראש אקטיביות ועוגנים מובנים למושבי תינוקות במושב האחורי.