בית האופנה לנשים קום איל פו, כמו גם המסעדה של החברה שבנמל תל אביב, קיבלו בימים אלה את תו אמון הציבור, המעיד על התחייבותם לכללי הצרכנות המחמירים של ארגון אמון הציבור, ועל נכונותם לקדם ערכים צרכניים ולהוביל שינוי בתרבות הצרכנית בישראל.
קום איל פו הינה החברה הראשונה לאופנת נשים אשר לוקחת על עצמה להתחייב לכללים הצרכניים שקבע אמון הציבור, המבטאים סטנדרט צרכני גבוה, ובכך לקבל על עצמה מחוייבות למתן שירות ראוי ולהתקשרות בטוחה ואיכותית עם לקוחותיה. הכללים מבוססים על הרגולציה בישראל ועל כללי צרכנות מתקדמים בינלאומיים. עוד מתחייבת החברה לפעול תחת בקרת אמון הציבור באמצעות בדיקת תלונות צרכנים, תחקירים, ומעקב אחר אמת והגינות בפרסום, גילוי נאות ושקיפות המידע, שירות נאות ואחריות למוצר.
התו ניתן לבית האופנה, לאחר שבמהלך שלושת החודשים האחרונים עברה קום איל פו הדרכה והטעמה של הכללים והנהלים של ארגון אמון הציבור, המבטיחים לקהל לקוחות החברה כי זו מיישמת ומטמיעה את השיטות והדרישות.
בכך מצטרפת קום איל פו ליותר מ-100 עסקים מובילים מענפים נוספים שבחרו להוביל את המהלך הצרכני, בהם זר פור יו, בזק בינלאומי, ניו קופל, סטימצקי, בגיר, מטרנה, פז, ועוד.