שימרית סופר מטבריה רצתה לבלות ביוון. היא פנתה לחברת הנסיעות אמסלם תיירות ונופש בע"מ, והזמינה חבילת נופש בבית מלון תמורת 1,730 שקל. סופר ניסתה להחליף מלון אך לא היה מקום וכך כשניסתה לשדרג למלון ארבעה כוכבים תמורת 350 שקל. האישור המיוחל הגיע ביום הטיסה וסופר נתבקשה לקחת את כרטיסי הטיסה ושובר המלון מנתב"ג. כשסופר נחתה ביוון והגיעה למלון המקורי התברר שעל ההזמנה נרשם מלון אחר. מכאן החלה מסכת ייסורים.
סופר תבעה את חברת הנסיעות בבית המשפט לתביעות קטנות בטבריה וביקשה את כספה בחזרה בתוספת פיצוי בגין עוגמת נפש. לדבריה, לאחר שהגיעה למלון "האחר" גילתה שהחדר אינו ראוי למגורי אדם וחברת הנסיעות הציעה שתעבור למלון סמוך באותה רמה. אלא שגם במלון "הסמוך" לא תמו צרותיה והחדר בו התאכסנה "סבל" מליקויי תברואה, לכלוך וג'וקים. סופר נאלצה לישון בחדר עם חברתה במקום בחדר משל עצמה.
בכתב ההגנה טענה חברת הנסיעות, שסופר עודכנה בארץ שאין אישור למלון היקר. "התובעת קיבלה החזר בסך 500 שקל ונאמר לה שתתאכסן במלון שעבורו הוצאה ההזמנה". החברה האשימה את סופר ברשלנות כשלא בדקה את שם המלון שעל גבי ההזמנה והגיעה על דעת עצמה למלון המקורי. "התובעת בחרה שלא לקרוא את השובר, עוד כשהיתה בשדה התעופה, ולהיווכח שמדובר במלון אחר מזה המקורי, ואל לה לבוא בטענות לנתבעת". החברה הדגישה שהמלון שבגינו הוצא השובר הוא בדרגת שלושה כוכבים כמו המלון המקורי. החברה ביקשה לדחות את התביעה ולחייב את סופר בהוצאות.
הצדדים הסכימו שבית המשפט יפסוק על דרך הפשרה לפי סעיף 79 א' לחוק בתי המשפט. שופט בית המשפט לתביעות קטנות בטבריה יונתן אברהם, חייב בחודש שעבר את חברת הנסיעות אמסלם תיירות ונופש בע"מ לשלם לסופר 800 שקל בתוך 30 יום.