במפגש עיתונאים הציג אמש יו"ר קמור רכב, דני ברנר לראשונה בישראל, את מכונית הספורט החדשה מדגם BMW Z4. ההשקה נערכה במעמד מנהלי הייצוא לאזור מרכז ומזרח אירופה ב BMW, אליו משתייכת ישראל.
המנהל הגרמני, רודולף ווליש, מסר למחלקה ראשונה כי הגיע בראש אנשיו לישראל דווקא בתקופה בה נמנעים מרבית עמיתיו מביקורים דומים בארץ, לנוכח התוצאות העיסקיות שהשיגה הסוכנות המקומית: לדבריו סיכום שנת הדגם 2002 מעיד על גידול בסך מכירות בשיעור חסר תקדים של כ-43%.
בכך הגיעה ישראל למקום השני באזורה לאחר טורקיה, אלא שהתוצאות העיסקיות בה מעידות על מגמה עדיפה של מכירת מעל ל-100 מכוניות מסידרת 7 החדשה, בה שולי הרווח גבוהים יחסית.
ה-Z4 החדשה ניכרת בעיצוב אגרסיבי, ובבסיס גלגלים ארוך משל דגם ה-Z3 המוחלפת, אשר מחירה היה נמוך בכ-10% ממחיר הדגם החדש. חרטומה של המכונית החדשה ארוך ומשתפל, ומזכיר בכך גם את ה-Z8 שמחירה בארץ כמיליון וחצי שקלים.
הה-Z4 תצוייד בשלב ראשון במנועי שיש בוכנות בנפח 2.5 ו-3.0 ליטרים, המפתחים 192 כוחות סוס ו-231 כוחות סוס בהתאמה. המנועים מעבירים כוחם לגלגלים באמצעות תיבות הילוכים ידניות בעלות חמישה או שישה הילוכים, ואוטומטיות - בעלות חמישה הילוכים.
בב.מ.וו מדגישים את חלוקת המשקל השווה (50:50) בין חלק הקדמי של המכונית, לאחורי, חלוקה שנערכה גם בדגמים פתחי גג קודמים: בצילום פרסומת מפורסם, נראתה מכונית אחת שהיא מונחת כבנדנדה מאוזנת בדייקנות, על חלונה הקדמי של אחותה.
במסיבת העתונאים הוצג כי גג הברזנט מתקפל תוך כעשר שניות אל תוך המטען, בו אין צמיג רזרבי: המכונית מצויידת לחלופין בצמיגי RUN FLAT המאפשרים המשך נסיעה במקרה של תקר, דבר העלול לגרום בעיות של תקינה בישראל.
משרד התחבורה המקומי מחייב התקנת צמיג חלפוי במכונית, שכן לדבריו חסרונו עלול לגרום לשיבושי תנועה בכבישים. בעייה דומה עכבה באחרונה ייבוא מספר דגמים של יצרנים אירופיים מתחרים.
לדברי דני ברנר, המשבר הכלכלי העמוק והעליות החדות בשער היורו, השפיעו קשות על שוק הרכב כולו כולל על שוק הרכב היוקרתי. לדבריו ב.מ.וו ניצבת כיום בארץ בראש פלח שוק מכוניות היוקרה שמחירן מעל 180,000 שקלים. המצב גרם לדבריו להקשחת המאבק בין המותגים המתחרים, ולפגיעה ברווחיות הענף כולו.
בתחילת שנת הדגם 2002 הודיעה קמור על הנהגת מדיניות שיווק אגרסיבית, ובמקביל על השלמת עבודות ההרחבה של המוסך המרכזי המצוי באותו מתחם בו ממוקם אולם התצוגה המרכזי של החברה. ההרחבה נעשתה במטרה לתמוך בגידול הצפוי במכירות המותג בארץ (ראה בהמשך במחלקה ראשונה, מאמר בנושא "הגל הגדול" של ב.מ.וו).
צביקה זימרמן, מנכ"ל קמור רכב בישראל הציג את אסטרטגיית החברה לשנת הדגם 2003 ואמר, כי בשנתה האחרונה של סדרה 5 הנוכחית הוחלט לייבא את כל הדגמים במהדורת "חיסול מלאי" מיוחדת, ללא כל תוספת מחיר.
כל דגמי סדרה 5 Exclusive Edition כוללים בסטנדרט, ריפודי עור מהודרים, גג זכוכית חשמלי, בקרת אקלים, רדיו דיסק, מחוונים לבנים, בקרת חנייה קדמית ואחורית, וילון אחורי חשמלי ופיקוד בהגה.
דגמי 525 כוללים גם מושבים חשמליים עם 3 זיכרונות ודגמי 530 כוללים גם טלפון GSM מובנה (Built in) הניתן ככל הנראה להפעלה בארץ.
כאמור, הדגמים במהדורה המיוחדת יימכרו במחירי 2002, ללא כל תוספת מחיר.