יעקב קדמי, סמנכ"ל התוכן והמדיה של פרטנר הודיע היום, כי ראש חטיבת התוכן, של החברה, עודד קרן הודיע לו על רצונו לפרוש מתפקידו לאחר שנתיים וחצי.
קרן היה זה שהקים בתקופה זו, את חטיבת התוכן של פרטנר, ונחשב למי שהביא אותה להישגים בולטים בשוק הישראלי. עזיבתו מעוררת היום חשדות בשוק, לגבי מה המתרחש מאחורי הקלעים בחברה. לאחרונה הודיע גם סמנכ"ל השיווק שלה, אפי רוזנהוויז, כי יסיים תפקידו בחברה, תחילת 2003. עם עזיבתו צפויה להתבצע בחברה חלוקה מחדש של החטיבות שתחת ניהולו. במסגרת זו, תחולק חטיבת השיווק והמכירות לחטיבת שיווק עצמאית ופעילות מכירות שתתמזג עם חטיבת שירות הלקוחות.
קדמי מסר: "אני מצר על התפטרותו, אך מקבל אותה ומאחל לעודד קרן הצלחה בדרכו".קרן אמר היום, "לאחר שנתיים וחצי מאומצות בתפקיד, הרגשתי, כי מיציתי את עצמי. היה לי אתגר גדול מאוד לייסד את החטיבה".
עודד קרן שימש בעבר, סמנכ"ל שיווק ומכירות ברשת, מנכ"ל יצרנית המשקאות הקלים, יפאורה תבורי, מנכ"ל תבורי עמיר שיווק ומנהל שיווק בדיינרס קלאב ישראל.