קמפיין פרסום מיתוג ראשון בישראל לתחום מרפאות הילדים. בית החולים לילדים מאייר, שליד בית החולים רמב"ם בחיפה, עולה בימים אלה בקמפיין שהוכן על-ידי משרד הפרסום ירקוני. הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות, שילוט חוצות, פרוספקטים ופלקטים וירוץ במהלך חודשים אוקטובר-דצמבר.
הקמפיין נועד למתג את בית החולים לילדים, שהוא הראשון מסוגו והיחיד כיום בצפון הארץ.
הקמפיין כולל בובות אצבע ידידותיות, אשר מציגות את בעלי התפקידים השונים בבית החולים (רופא, אחות וכו'). את הקמפיין תוביל הסיסמא, "מומחיות שבאה מאהבה" והקופיריטינג. פרסום ירקוני מדגיש, כי ביה"ח מציע מרכז רפואי, בו כל המומחים נמצאים במקום אחד. המסר נועד להדגיש את המקצועיות וריכוז הרופאים המומחים מצד אחד ומהצד השני היחס האישי לילדים.
בפרסום ירקוני: סופרוויזר- ג'רי ירקוני, תקציבאית - לילית זהבי, ארט - אלי אלול, קופירייטינג - שירית שניר- כץ.