הזמנות הפרסום בטלוויזיה קטנו בתוך שנתיים של אינתיפאדה ב-25%. כך מסר היום עוזי פלד, מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 - טלעד. פלד אמר את הדברים במסיבת עיתונאים להשקת עונת שידורי החורף של טלעד. הוא הוסיף, כי המצב הכלכלי הקשה בו שרוי המשק מחד, והצטרפותו של ערוץ 10 לעוגת הפרסום בטלוויזיה מאידך, "תרמו" מאוד לירידה בהיקפי הפרסום בערוץ השני.
פלד מאשים בדברים שנשא, את מועצת הרשות השניה לטלוויזיה ורדיו, אשר לדבריו נוהגת איפה באיפה בערוץ 2, מול המתחרה שלו ערוץ 10. פלד טען, כי למרות שערוץ 'מדדה', הוא הצליח לנגוס נתח של 6% מעוגת הפרסום בטלוויזיה מאז עלייתו לאוויר.
במקביל, לדבריו, הקלה המועצה על זכייני הערוץ, בדרישות להיקף נמוך יותר של הפקות מקור. פלד הוסיף, כי בתקופה הקרובה תהפוך שאלת כדאיות המשך פעילות הזכייניות בערוץ 2 לרלוונטית מאוד, לאור עלייתם לאוויר הצפויה של ערוץ החדשות והערוץ בשפה הרוסית.