חברת David Shield (דויד שילד) מקבוצת כלל ביטוח, עולה השבוע בקמפיין Info advertising באמצעות שיאון-Info בעיתונים הישראלים, המתפרסמים בעברית בארה"ב.
החברה של כלל ביטוח עוסקת במתן שירותים רפואיים וביטוחי בריאות לישראלים השוהים בחו"ל לתקופות קצרות וארוכות. הקמפיין פונה לישראלים השוהים תקופה ארוכה בחו"ל, ומציג את יתרונות הפוליסה של David Shield, אשר מותאמת לצרכים הספציפיים של הישראלים.
מסע הפרסום, באמצעות שיאון-Info של גד בירון, יימשך כחודשיים והיקפו כחצי מליון ש"ח. הוא יכלול כתבות פרסומיות בעיתונים 'ידיעות אחרונות' ו'מעריב', הנמכרים היטב בארה"ב בכלל ובעיר ניו-יורק בפרט.
לדברי אילן גת, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת David Shield, " ביטוח בריאות לישראלים השוהים בחו"ל, הינו מוצר מורכב מאד ובעל חשיבות קריטית למשתמש. לפיכך, יש חשיבות מיוחדת לספק לצרכנים מידע מפורט, אמין ומקיף, אשר יאפשר להם להשוות את יתרונות המוצר שלנו על פני המתחרים".
לדברי חיליק שיאון, מנכ"ל שיאון Info, "זו הפעם הראשונה שהחברה התבקשה להעלות קמפיין בארה"ב, וכידוע ישראלים נשארים ישראלים, וצמאים למידע רלוונטי ומועיל הן בארץ והן בחו"ל.