תעשיית הספרים בבריטניה כמרקחה. פרסום הספר האחרון בסדרת הארי פוטר הותיר חלל עצום בענף, והוצאות הספרים משקיעות מאמצים וכסף בניסיון לאתר את הספר שישחזר את ההצלחה המטאורית של פוטר. הוצאות שונות נוקטות באמצעים שונים. מו"לים רבים מתחרים ביניהם על רכישת זכויות הפרסום של ספרים שעשויים להיות "הארי פוטר החדש". זו הדרך המקובלת, אם כי היקרה, לעשות זאת. הוצאות אחרות נוקטות בטקטיקה שונה. הן עורכות ראיונות בקרב מאות תלמידי בי"ס בניסיון ללמוד על טעמם הספרותי. הידע שנצבר ינחה סופרים לכתוב ספרים שיקלעו להעדפותיהם של הילדים ואולי יסייע לפצח את סוד ההצלחה של פוטר בקרב ילדים.