|
מאזן מאוחד עם החברה הנרכשת [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
חברת האופנה H&O פרסמה המאזן לרבעון השני של 2007, הכוללים גם את תוצאות הפעילות של רשת TAGWOMAN, שאת רכישתה השלימה H&O בינואר האחרון. מהדוחות המאוחדים עולה, כי הרווח הנקי ברבעון השני של 2007 הסתכם ב-5.65 מיליון שקל, לעומת 4.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - עלייה של 15%.
הרווח הנקי במחצית הראשונה של 2007, הסתכם ב-3.2 מיליון שקל, לעומת כ-1.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה, עלייה של 167%. העלייה ברווח הנקי נובעת מהשיפור ברווח הגולמי של החברה ברבעון השני, ל-55.4 מיליון שקל ו-49.3% מהמכירות, לעומת כ-54.2 מיליון שקל.
מחזור המכירות של החברה הסתכם ברבעון השני של 2007 ב-112.3 מיליון שקל, לעומת 119.1 מיליון שקל, ברבעון המקביל אשתקד, ירידה של 5.7%. הירידה מוסברת על-ידי החברה בכך שחג הפסח חל השנה בתחילת אפריל והמכירות לקראת החג נכללו ברבעון הראשון של השנה.
מחזור המכירות במחצית הראשונה של 2007 הסתכם ב-226.3 מיליון שקל, לעומת 229.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, ירידה של 1.5%. יו"ר H&O, ד"ר ישראל פלג, אמר: "התוצאות הטובות ביותר של החברה מאז הקמתה משקפות את המשך התחזקות המותג". רווחי H&O ללא TAGWOMAN הסתכמו ב-7.4 מיליון שקל.
לאחרונה חתמה רשת H&O על חוזה לפתיחת החנות ה-30 כבר בשנת 2007, בצומת קסטינה, אשר תתווסף ל-29 חנויותיה ברחבי הארץ. פלג הוסיף, כי "תוצאות המחצית הראשונה מושפעות מכשלים קודמים שהחברה פועלת לתיקונם ושיפורם כחלק מתהליכי רה-ארגון ושיפור הרכש.
תזרים המזומנים לפעילות שוטפת הסתכם במחצית הראשונה של השנה לסך של 6.7 מיליון שקל. ההון העצמי בסוף יוני הסתכם ב-48.6 מיליון שקל (21.7% מסך המאזן). H&O מפעילה כיום 29 חנויות, בנוסף על 25 חנויות של רשת TAGWOMAN. הרשת נמצאת בשליטת קבוצת גאון אחזקות ומשפחת לבנת.