שופטת בית המשפט לתביעות קטנות בירושלים תמר בר-אשר צבן, מתחה ביקורת נוקבת על הנהלת קניון מלחה שגררה אזרחית תמימה לבית המשפט. מיכל שמאע יצאה בחודש מאי השנה, בשעות הערב, ממתחם החניה של קניון מלחה בירושלים והבחינה בקרע בצמיג השמאלי קדמי של מכוניתה. בירור קצר העלה שהפנצ'ר נגרם כשעלתה על הדוקרנים במסלול היציאה בכיוון הנכון וכשהדוקרנים היו אמורים להתכופף כלפי מטה ולאפשר נסיעה מעליהם. איש אבטחה של הקניון, שי מזרחי, נכח במקום ומילא דוח אירוע חריג: "מיכל שמאע יצאה בכיוון הנכון של הדוקרנים ובכל זאת התפוצץ לה הצמיג השמאלי קדמי של הרכב. צפו במקרה קלאודיו רחמילביץ, מאבטח גיזרה, וסאלח אנואר מאבטח חניון 10".
הנהלת קניון מלחה התכחשה לאירוע, סירבה לפצות את שמאע וביקשה לדחות את התביעה. הדבר הכעיס מאוד את השופטת צבן והדבר התבטא בפסק הדין שניתן בשבוע שעבר בהעדר הצדדים. "התביעה מבוססת על ראיות שנוצרו על-ידי אנשי הנתבעת ולא ברור כיצד יכולה הנתבעת להתכחש לכך. מעבר לכך קשה להבין על שום מה גררה הנתבעת את התובעת לבית המשפט על כל המשתמע מכך ומדוע לא פיצתה אותה עבור הנזק שנגרם לה מיד לאחר האירוע ואף מבלי שתצטרך לפנות בדרישה לקניון. חשוב לציין, שגם בבית המשפט לא היה בפני הנתבעת כל טענה ואף לא הובאה על ידה כל ראיה שיש בה כדי לשלול את אחריותה לנזק שנגרם לתובעת. הטענה כי פסק דין שיחייב את הנתבעת יהווה 'תקדים מסוכן' אינה טענה. אם אומנם סבורה הנתבעת כי פסק דין עלול לגרור אחריו תביעות נוספות, כי אז הדבר היחיד שעליה לעשות הוא לבדוק ולוודא באופן יסודי שנזקים מסוג זה לא יקרו למי שיוצא ממתחם החניה של הקניון".
השופטת חייבה בסופו של דבר את הנהלת קניון מלחה לשלם לתובעת 740 שקל עבור הצמיג וכן 600 שקל בגין עוגמת נפש והוצאות בתוך 10 ימים.