החל מהסתיו הקרוב תוסיף חברת אל-על טיסה שבועית חמישית להונג-קונג - כדי לתת מענה לביקושים הגוברים ליעד הזה. הביקושים מגיעים הן מאנשי עסקים ובמקביל מישראלים המחפשים יעדי תיירות חדשים ורעננים.
הונג-קונג, שהוחזרה לפני כעשור לשליטת סין לאחר 99 שנות שלטון בריטי, שמרה על זהותה הכלכלית העצמאית - ולאחרונה הגבירה את השקעותיה בתחום התיירות. באל-על מגדירים את הונג-קונג כ"הלהיט החדש המסתמן", תודות לאטרקציות כמו פארק דיסנילנד, בירת ההימורים האזורית צומחת מאקאו, ומרכז הקניות הענק בשאנזן.
הגדלת הטיסות ליעד זה תבוצע במקביל להמשך הטיסות לשאר היעדים המרכזיים של החברה למזרח-הרחוק - הקו הפופולרי לבנגקוק והקווים לבייג'ין ולבומביי. נפקדות מרשת היעדים של החברה כמה יעדים מרכזיים במזרח - כגון יפאן ודרום-קוריאה.
באל-על מעריכים כי צפוייה עלייה של כ-12% בתנועה לישראל וממנה במהלך תקופת החגים - ספטמבר-אוקטובר 2007, בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה. חלק מכך מיוחס לעובדה שבשנה שעברה הגיעו החגים תקופה קצרה לאחר שהסתיימה מלחמת לבנון השנייה.
באל-על אומרים כי מגמת הביקושים הגבוהה של הקיץ צפויה להימשך גם במהלך חגי תשרי. החברה ממשיכה להנות מביקושים גבוהים בקווים לצפון- אמריקה, כולל ניו-יורק ולוס-אנג'לס, ומביקושים ללונדון ופאריס שממשיכים להיות יציבים, קבועים וגבוהים, הן בתנועה יוצאת והן בתנועה נכנסת. כמו-כן קיים ביקוש לטיולי משפחות באירופה - הולנד, גרמניה, איטליה והונגריה.
מבחינת הגידול בהיצע המושבים חלה השנה תוספת של כ-20% במושבים למזרח-הרחוק, תוספת של כ-6% במושבים לצפון-אמריקה, ועלייה של כ-6% במספר המושבים למערב-אירופה. ממוצע השהייה בחו"ל בתקופת החגים הוא כ-9 ימים.