החברה האמריקנית גרטנר, העוסקת במחקר ובייעוץ בתחומי הטכנולוגיה של המידע דירגה את חברת ג'וניפר נטוורקס, המספקת פתרונות לרשתות מחשבים ארגוניות, במיקום הגבוה ביותר בתחום הפיירוול לאבטחת מידע ברשתות. ג'וניפר דורגה לפני חברות כגון פורטינט וצ'קפוינט.
דודי אילן, מנכ"ל ג'וניפר נטוורקס ישראל, אמר בתגובה כי מדוח גרטנר ברור שלפיתרון הפיירוול של ג'וניפר יש רקורד מוכח של מניעת פרצות לאורך זמן ותעבורת נתונים גבוהה במינימום של ירידה בביצועים.
ג'וניפר נטוורקס נסחרת בנאסד"ק תחת הסימול JNPR. הסניף שלה בארץ עובד בשיתוף קבוצת בינת ונטקום והחברות אבנת ו-REL. עם לקוחותיה בארץ נמנים צה"ל, סלקום, בזק, בזק בינלאומי, HOT, פלאפון, 012 קווי זהב, Smile, פרטנר, נטוויז'ן, ברק 013, IIX, קופ"ח כללית, ביטוח מנורה ורשות הדואר.
"אבטחה חיובית"
על-פי נתונים שאספו האנליסטים של גרטנר על שוק הפיירוול לארגונים, הקף ההכנסות של שוק זה, ובכלל זה הכנסות ממוצרים, מתמיכה ומשירות, הסתכמו ב-2006 ב-2.5 מיליארד דולר, גידול של כ-7% לעומת 2005.
על-פי גרטנר, מנהלי אבטחה בארגונים מעדיפים לבחור מוצרי פיירוול שהם הטובים מסוגם. שוק הפיירוול מהווה ברוב המקרים את קו ההגנה הראשון והוא הרכיב העיקרי ליישום מה שמכונה "תפיסת האבטחה החיובית", שפירושה: "הכל נחסם חוץ מאלמנטים שהוגדרו כמאושרים".
דוח גרטנר קובע כי הדרישה הגוברת להגנה על רשתות מפני איומים מורכבים יותר הגדילה את נוכחותם של מוצרי פיירוול בארגונים.