הכנסות אלווריון ברבעון שהסתיים ב-30 בספטמבר 2002, הסתכמו ב-21.6 מיליון דולר, בהשוואה ל-22.3 מיליון דולר ברבעון השני של שנת 2002, ו-27.8 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנת 2001. אלווריון עוסקת פתרונות גישה אלחוטיים (BWA), מדווחת היום (5.11.02) על התוצאות הכספיות לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של שנת 2002.
ההפסד הנקי ברבעון השלישי של השנה הסתכם בכ-4.8 מיליון דולר, (או 9 סנט למניה), לעומת הפסד נקי של כ-5 מיליון דולר, ברבעון השני של שנת 2002, והפסד נקי של 72.5 מיליון דולר, ברבעון המקביל של שנת 2001.
ההפסד הנקי על בסיס פרו-פורמה לרבעון השלישי של השנה הסתכם ב- (4.0) מיליון דולר, או (0.07) דולר למניה. ברבעון השני של 2002 הסתכם ההפסד הנקי על בסיס פרו-פורמה ב- (4.3) מיליון דולר, או (0.08) דולר למניה. ההפסד הנקי על בסיס פרו-פורמה נקבע לאחר נטרול הוצאות הפחתת נכסים בלתי מוחשיים והטבה חשבונאית הגלומה בהענקת אופציות.
הכנסות החברה לתשעת החודשים שנסתיימו ב-30 בספטמבר, 2002, הסתכמו ב-66.5 מליון דולר לעומת הכנסות של 74.1 מליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. ההפסד הנקי בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2002 הסתכם ב-(15.3) מליון דולר או (0.28) דולר למניה לעומת הפסד של (93.4) מיליון דולר או (2.83) דולר למניה בתקופה המקבילה אשתקד.
יתרת המזומנים ליום 30 ספטמבר 2002 הסתכמו בכ-170 מיליון דולר, בהשוואה ל-175.2 מיליון דולר ב-30 ביוני 2002. הירידה ביתרות המזומנים נובעת משריפת מזומנים בסך של-3.4 מיליון דולר בגין פעילויות שוטפות, וסך של כ-1.8 מיליון דולר בגין המשך יישום התכנית לרכישת מניות המוחזקות בידי הציבור. מתחילת הנהגת התוכנית ועד היום, רכשה החברה כ-2.1 מיליון מניות, בסכום כולל של כ-4.5 מיליון דולר.
חלק מתהליך התאמת סך ההוצאות להיקף ההכנסות, הודיעה החברה היום על צמצום מצבת כוח האדם שלה. מהלך זה של פטורי כ-60 עובדים, צפוי לתרום לירידה בהוצאות החברה, בהיקף של כמיליון דולר ברבעון, אשר יבוא לידי ביטוי מלא החל מהרבעון הראשון של שנת 2003.
צבי סלונימסקי, מנכ"ל אלווריון מסר כי היציבות המשתקפת מהתוצאות הכספיות ברבעון השלישי, לנוכח המשך החולשה בשווקי הטלקומוניקציה, מדגישה את החשיבות בקיום מגוון רב של קווי מוצרים ובסיס לקוחות רחב. לדבריו של סלונימסקי החברה מתקדמת על-פי התכנית העסקית שבנתה, והדבר בא לידי ביטוי בהמשך מגמת השיפור בשיעור הרווח הגולמי ובירידה נוספת בהוצאות התפעוליות, הגורמים להפחתה בקצב שריפת המזומנים ברבעון ולהקטנת ההפסד למניה. סלונימסקי הדגיש, כי החברה פועלת לשמר את מעמדה כמובילה בשוק ה-BWA, וממשיכה במחויבותה לפתח מוצרים מובילים לכל השווקים אליהם היא פונה, בכללן חברות הסלולר וספקיות שירותי תקשורת אלחוטית.
סלונימסקי הוסיף, כי המכירות בצפון אמריקה המשיכו לגדול והיוו חלק מהותי ממכירות הרבעון. כך למשל, חברת Midwest Wireless, ספקית שירותי סלולר גדולה במינסוטה, התקינה רשת תקשורת המבוססת על פלטפורמת ה-BreezeACCESS כבסיס לאספקת שירותי אינטרנט מהיר בפריסה על פני שטחים נרחבים ולא מיושבים. כמו כן, השיקה החברה לאחרונה את ה-BreezeACCESS SU-M, יחידה שפותחה במיוחד כמענה לדרישות ולצורכי גופים המספקים שירותי חירום. "אנו רואים מספר הזדמנויות מבטיחות בשוק שירותי החירום (Homeland security) ומצפים כי אלו יתממשו בתחילת 2003", אמר סלונימסקי.
סלונימסקי ציין, כי מכירות החברה הניבו תוצאות טובות גם בדרום מזרח אסיה ובמזרח אירופה. "במהלך הרבעון הודענו על הזמנות מחברת CamGSM, המפעילה הסלולרית הגדולה ביותר בקמבודיה, ומחברת Moscow Cellular Communications, מפעילה סלולרית מובילה ברוסיה. חברות אלו, ומפעילות סלולריות נוספות, משלבות את מוצרינו בתשתיות הסלולריות העומדות לרשותן, ויוצרות בכך מוקד הכנסות חדש, יעיל וייחודי, המספק שירותי גישה מהירה לאינטרנט ושירותי VPN", הוסיף סלונימסקי.
סלונימסקי הדגיש וציין כי למרות האטה בשווקים, ניכרת המשך מגמת הדרישה לשירותי גישה אלחוטית רחבת פס. "אנו מאמינים, כי כאשר השוק יתאושש, השילוב בין ההיצע המקיף של מוצרינו, נוכחותנו הנרחבת בשוק, ומאמצי השיווק והמכירות, יציבו אותנו בעמדת הזינוק הטובה ביותר. אנו נמשיך להשקיע את עיקר משאבינו בחברה בכדי לשמר את מעמדנו כמובילים בשוק זה", אמר סלונימסקי.