אתר הסחר האלקטרוני "אולסייל" משיק (יום ג', 30.10.07) שיטת מכירה חדשנית - "מכרז אישי". במסגרת השיטה החדשה, מגיש הצרכן חמש הצעות מחיר באון ליין, על מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, רהיטים, מולטימדיה וציוד היקפי.
במסגרת חמשת האופציות, בוחר הצרכן את המחיר הראוי לו לקניה ואת מספר התשלומים הרצוי (עד 36 תשלומים), כאשר המערכת מודיעה מיד על הזכייה, או ממליצה לשפר את ההצעה.
אוהד פנחסוב, המנהל המסחרי של אתר "אולסייל", מסר כי: "מדובר במהלך אסטרטגי של "אולסייל" שמטרתו להרחיב משמעותית את פעילות האתר, לרבות שיטות מכירה חדשניות ופיתוח תוכניות וטכנולוגיות ייחודיות".
לדבריו, עד כה הציעה חברת "אולסייל" שתי שיטות מכרז: האחת מכירה פומבית והשנייה מכירה קבוצתית, כאשר השיטה החדשה, נוספה במטרה לגוון את שיטות המכירה ואת חווית הקניה האינטראקטיבית.
עוד מוסיף פנחסוב כי "הצרכן הישראלי, מודע ליתרון של אתרי הסחר האלקטרוני ברכישת מוצרים, הזולים ב-20%-40% לעומת רצפות המכירה".
פנחסוב ציין כי "הבידול של "אולסייל" לעומת אתרים אחרים בא לידי ביטוי בביטחון הרכישה - כאשר התשלום מתבצע רק לאחר קבלת המוצר לבית הלקוח, לעומת אתרים אחרים הגובים תשלום בעת הזמנת המוצר".
המסחר האלקטרוני בישראל, מגלגל מחזור פעילות של כ-1.5 מיליארד שקל בשנה וכ-60% מגולשי האינטרנט בישראל, נחשפו לפחות פעם אחת לרכישה באינטרנט".