חברת לאומי קארד משלימה בימים אלה, יישום אסטרטגיית השירות. במסגרת זו מוזגו אגפי השיווק והמכירות. המהלך החל באמצע השנה במיזוג ואיחוד אגף השרות והתפעול, במטרה לתת מענה מהיר, יעיל ומקצועי ללקוחות.
החבר מסרה, כי סקרים פנימיים שערכה, מצביעים על רמת שביעות רצון גבוהה של הלקוחות ומלמדים שמהלך זה כבר הוכיח את עצמו.
המבוססת לדברי דובריה, על "תפיסה של התמקדות בלקוח בראייה כוללת של צרכיו". המהלך כלל שינוי במבנה הארגוני ובנייה והטמעה של תפיסת שירות כוללת.
החברה מוסרת, כי מיזוג האגפים נועד להיענות לצרכים רחבים של לקוחות לאומי קארד, וכן לאפשר להם ליהנות מיתרון של שייכות לקהילה עסקית אחת. תהליך זה בא לידי ביטוי במגוון מוצרים שפותחו בחודשים האחרונים, כגון L.C. Business , תכנית נאמנות לבתי העסק המקבלים שירותי סליקה מלאומי קארד, כרטיס Y-Card (כרטיס לאוכלוסייה הצעירה), שירות "העברה ישירה" ועוד מגוון מוצרי אשראי ואמצעי תשלום למחזיקי כרטיס ולבתי עסק.
מנכ"ל לאומי קארד, אריה היילוייל, אומר כי השינוי הארגוני נערך גם בראיית התייעלות וחיסכון ברמת ההנהלה. "השינויים שביצענו מותאמים לצורך של החברה לעבור משלב ההקמה והחדירה לשלב של התבססות ומיצוי הפוטנציאל - וכל זאת מבלי להתעלם מהמציאות הכלכלית הקשה בה אנו מתפקדים. עם זאת, אין לנו כוונה לצמצם את מספר העובדים בחברה", אומר היילוייל.
בתוך השינויים והמינויים שבוצעו בימים אלה: מונה ירון טיקטין למנהל מחלקת ניהול סיכונים. איריס מזאל מונתה למנהלת מחלקת שיווק ופיתוח מוצרים. ורדית גונדטר מונתה למנהלת מחלקת שיווק לקוחות פרטיים. מיכל אייזנר מונתה למנהלת מחלקת שרות לקוחות. בוקי לוי מונה למנהל מחלקת תפעול ומינהל. רז גלר מונה למנהל מחלקת תכנון ופיתוח. ליזה קורן מונתה למנהלת תקשורת שיווקית ומחקר.
בנוסף, נערך עדכון ומינוי מנהלי תחומים, כנדרש מהשינוי הארגוני.