|
המכונית תמתין בפתח הטרמינל - מייד לאחר איסוף המזוודות [צילום: AP]
|
|
|
|
|
חברת VALET CLUB (מועדון הנהג האישי) החלה להציע לנוסעים לחו"ל משדה התעופה בן-גוריון שירות חניה אישי הנותן מענה לבעיית החניית הרכב בשדה. עם השלמת ההזמנה הטלפונית, תתקבל הודעת אישור לטלפון הנייד של מזמין השירות, ובה יופיע מספר ההזמנה. בהגיעו לשדה, ייפגש הנוסע עם נציג החברה בטרמינל מספר 3 - ורכבו יילקח לחניון החברה היוזמת, אשר לדבריה "מבוטח, שמור ופעיל במשך 24 שעות ביממה".
עם הירידה מהמטוס - הלקוח יתקשר למענה הקולי, ורכבו יועמד לרשותו בהתאם. נציג השירות של החברה אמור להמתין ללקוח בפתח האולם. החברה מסרה כי השירות החדש מאפשר ללקוח להימנע מתנועה, מחיפושי חנייה, מהמתנה ממושכת לאוטובוס או למונית -ובאותו הזמן גם לחסוך כסף. שירותים נוספים אותם היא מציעה כוללים את שטיפת מכוניות ומילוי דלק.
"ישראל מצטרפת לעולם המערבי בזכות השירות המייעל את זמנם של הנוסעים ואף חוסך כסף", טוענת החברה היוזמת, "והשירות מתאים לאנשי עסקים, נוסעים מתמידים וגם ליוצאים לחופשה". את הטכנולוגיה המאפשרת את הזמנת כלי הרכב בדרך לשדה התעופה וזיהוי הנוסע עם נחיתתו בארץ פיתחה חברת טלפלא, המתמחה באינטגרציות בין אינטרנט וטלפוניה.
מטלפלא נמסר כי "השירות מאפשר לאנשי עסקים בישראל להנות משירותי חניה ברמה גבוהה. עד היום נאלצו הנוסעים להחנות את הרכב באופן עצמאי בחניון לטווח ארוך - ומשם להשתמש בתחבורה הציבורית על-מנת להגיע לטרמינל. השירות המהפכני מתבצע באמצעות הטלפון והאינטרנט וחוסך לציבור הנוסעים זמן רב וכסף".
החברה מציעה שלושה סוגי שירות - Valet VIP,Valet Club וחניית Self Park. המחיר עומד על 60 שקל לשירות החניה האישי על-ידי נציג החברה; שירות ה-VIP כולל תוספת של 100 שקל - והרכב מוחזר ללקוח לאחר שעבר שטיפה חיצונית. הלקוח ישלם 25 שקל ליממת חנייה או חלק ממנה, ושירותי החנייה האישיים ללא הזמנה מראש כרוכים בתוספת של 10 שקלים.