ג'מילה עווד תבעה את מוחסן מילניום בע"מ, ובעליו יאסר מוחסן, בבית המשפט לתביעות קטנות בקריות בסכום של 10,000 שקל לאחר שגילתה שמנוע משומש לסובארו שקנתה בסכום של 1,750 שקל אינו מתאים למספר הרכב. עווד גילתה את התקלה כעבור שנה ובשעה שביקשה לעבור טסט בלא הצלחה. היא ביקשה את עלות המנוע בתוספת פיצוי בגין הוצאות ועוגמת נפש.
בכתב ההגנה הכחישה הנתבעת את אי ההתאמה בין מספרי המנוע לרכב וטענה שהמנוע פורק מרכב שניזוק כליל בתאונה ונרכש כדין. כמו כן שבעת הרכישה הקפיד המנהל המקצועי לבדוק את כל הפרטים הרלוונטיים. "במקרה זה נמצא שמספר המנוע ברכב שפורק היה זהה למספר שהודפס על רישיון הרכב". הנתבעת הוסיפה שהשיהוי בתלונה הסב לה נזקים. "אם התובעת היתה פונה מיד יכולנו לחזור לבעל הרכב ולקבל החזר כספי במידה והיתה טעות. התובעת פנתה בשיהוי רב ובין לבין עשתה שימוש ברכב במשך שנה". הנתבעת הדגישה שפעלה בתום לב והסכימה לפנים משורת הדין להחזיר לתובעת 700 שקל אולם נתקלה בסירוב.
בפסק דין שניתן בחודש ספטמבר קבע השופט אליעזר שחורי, שהתובעת היתה זכאית לבטל את העסקה, לאחר שנתגלתה בעיה בנתוני המנוע, ואין נפקות אם הנתבעת פעלה בתום לב אם לאו. "התובעת שילמה תמורה עבור מנוע כשר וקיבלה מוצר שאינו מתאים למטרתו. עם ביטול העסקה זכאית התובעת להחזר הסכום ששילמה והוצאות שהוצאו לצורך פירוק והרכבה".
השופט אמד את עלות העבודה, על דרך האומדנא, בסכום של 3,500 שקל והדגיש שיש לנכות מתוכו סך של 1,000 שקל שווי המנוע שנותר ברשות התובעת ואין להורות כעת, בהשתנה הנסיבות, שיוחזר לנתבעת. "מקובלת עלי טענת הנתבעת כי היתה מוטלת חובה על התובעת להקטין את נזקיה. אין זה סביר שתנקוט במדיניות של שב ואל תעשה במשך כשנה ותדרוש לאחר מכן פיצוי כאשר יכולה היתה לתקן את הטעון תיקון על-ידי התקנת מנוע חלופי, וליהנות מרכב בר שימוש לאורך כל התקופה".