חברת ניופאן, נציגת גרונדיג בישראל, משיקה קמפיין לסדרת הטלוויזיות החדשה NOVO, בהיקף של 750 אלף ש"ח. הקמפיין יעלה ביום ו' (08/11/02), באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי / Y&R" המטפל באופן קבוע בתקציב הפרסום של המותג.
את הקמפיין תוביל הסיסמא: "גרונדיג NOVO, החורף בצבעים מהחיים", שנועדה למשוך תשומת לב לעובדה שסדרת ה-NOVO של גרונדיג מביאה לארץ את שיטת ה- Reality Picture,לצבעים מדויקים וטבעיים, מערכת שמע סטריאופונית, ועיצוב מתקדם. הסדרה כוללת מגוון טלוויזיות בגדלים "34, "29, "25 ו-"21.
הקמפיין של שלמור אבנון עמיחי/ Y&R, יציג במודעות אלמנטים המסמלים את החורף ואת הצבעוניות הייחודית של כל אחד מהם בטלוויזיות גרונדיג.הוא יכלול מודעות צבע בעיתוני סוף השבוע ופעילות בנקודות המכירה.
קרדיטים:
מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי / ראש קבוצת קריאייטיב: אסי שביט ארט דיירקטור: איציק זוננשטיין / קופירייטר: דודי חברון / סופרוויזר: אילנה מונקה תקציבאית: קרן ימיני / פלנר: סיגל דרדיקמן / סמנכ"ל תכנון ורכש מדיה: הדר להט מדיה פלנר: אילת גדנקן / מנהלת פרסום ניופאן: נינה למדן