|
מחלקת עסקים. להגיע מהר יותר לשדרוג [צילום: חברת אל-על]
|
|
|
|
|
הופחתה עלות כרטיס הבונוס לניו-יורק
|
|
|
|
|
אל-על הודיעה על תוכנית הטבות מעודכנת לנוסעיה המתמידים. במסגרתה, ייהנו כל חברי המועדון מהנחות של עד 300 נקודות במימוש כרטיסי בונוס לכל יעדי אל-על במחלקת תיירים.
חברי המועדון יוכלו לרכוש כרטיסים במסגרת המבצע עד לסוף דצמבר 2007 לטיסות היוצאות עד מרס 2008. לדוגמה - עלות כרטיס בונוס למערב אירופה תהיה 650 נקודות במקום 900. עלות של כרטיס בונוס לצפון- אמריקה והמזרח-הרחוק תהיה עתה 1,100 נקודות, במקום 1,400 נקודות.
בנוסף, יוכלו מעתה חברי המועדון לקבל מידע על אודות זמינות מושבי הבונוס בטווח של שבוע ימים מהתאריך המבוקש על פני כל השנה, להנפיק את כרטיס הבונוס ולקבל את כרטיס הטיסה ישירות לדואר האלקטרוני - תוך אפשרות לבצע את הפעולה מכל מקום בעולם ובכל זמן, באמצעות אתר האינטרנט של אל-על.
ניצול מקסימלי של הנקודות הנצברות
מימוש כרטיסי הבונוס והשדרוגים למחלקות יוקרה הם בעלי החשיבות הגבוהה ביותר עבור הנוסע הישראלי - ובמיוחד עבור הלקוחות העסקיים של המועדון אשר מרבים בנסיעות תכופות ליעדים קבועים. לכן הוחלט באל-על להעניק לחברי היוקרה של המועדון - הפלטינה והזהב - הטבה שתאפשר להנות מכרטיסי בונוס בתיירים, במחלקה שאינה כפופה לזמינות מושבים המוקצים כמושבי בונוס.
בנוסף, מעתה יוכלו חברי הפלטינה והזהב להנות משדרוגים ממחלקת תיירים למחלקת עסקים ברכישת כרטיסים במחיר נמוך יותר מבעבר - כלומר בתעריף מקורי שעד כה לא היה בר שדרוג. בחברה טוענים כי הטבות אלו יאפשרו לחברי היוקרה של המועדון גמישות גבוהה יותר ברישום לטיסות בונוס ושדרוג למחלקות העסקים "תוך ניצול מקסימלי של הנקודות במחיר סביר והוגן".
לדברי סמנכ"ל המסחר באל-על, רמי לוי, "הביקושים הגבוהים בשנה האחרונה הביאו לא אחת לקושי ביכולת חברי המועדון לממש את הטבות המועדון. אנו קשובים ללקוחותינו ועל כן החלטנו להשקיע מיליוני שקלים במבצעים ייחודיים לחברי המועדון ככלל - וחברי היוקרה בפרט - וכן בסדרת פעולות שתקל על חברי המועדון להנות משדרוגים וכרטיסי בונוס".