מדינת ישראל הופכת למובילה בכל הקשור לצילום סרטי פירסומת. כך מוסרת דוברת משרד הפרסום 'גלר- נסיס D’Arcy' (ד', 13.11.02).
'גלר- נסיס D’Arcy' משמש בין השאר כמשרד הפרסום של ה'חברה המרכזית למשקאות' (פאנטה) וקבוצת סמל"ת (פיאט), הפיק וצילם את סרטי הפרסומת ל'פאנטה' (החייזרים) , 'פיאט פונטו' (פונטו- 'עושה אותך צעיר'), 'דיינרס' ('ג'ובאני') וסרט הפרסום ל'נוקיה' ("will you marry me").
סרטי הפרסומת של פאנטה צולמו בישראל (שילוב של צילומי חוץ, צילומי אולפן ואפקטים מיוחדים) ובדרום אפריקה, סרט הפרסומת של פיאט פונטו צולם בבודפשט ואילו סרט הפירסום לדיינרס צולם באיטליה.
חברת קוקה קולה העולמית משדרת כיום את סרטי פאנטה בלמעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם. משה קטן, מנהל השיווק הקודם של קוקה קולה אמר, בעת הפקת הסרט, כי הוא מוצלח מאד וישודר בכל העולם. קטן אמר: "כי מציון תצא תורה וחזה את את הצלחתם העולמית של סרטי 'פאנטה'".
סרט הפרסום לפיאט פונטו צולם בבודפשט, בהשתתפות שחקן בריטי ודוגמנית הונגריה. חברת פיאט האיטלקית אימצה את הסרט הישראלי והוא ישודר בקרוב בכמה מדינות באירופה.
גם בסרט הפירסומת לכרטיס אשראי דיינרס, מתוצרת גלר-נסיס ("ג'ובאני"), מגלים עניין רב באירופה והוא זכה במקום הראשון בין סרטי דיינרס שהופקו בעולם.
בהנהלת "נוקיה" בפינלנד התלהבו מסרט הפרסום לטלפון עם המצלמה ("will you marry me") ומעוניינים להקרינו בעוד מקומות בעולם.
יאיר גלר מנכ"ל "גלר-נסיס" אומר, כי בעת החשיבה הקריאטיבית על מסע פרסום למוצר שהוא מותג בינלאומי, מושם דגש על ניחוחות חו"ל. בדרך זו ניתן לקלוע לטעמו של הקהל הישראלי, מצד אחד, ולתת לכל מסע הפרסום טאצ' של חו"ל, מן הצד השני.