ברק 013 (ה', 14.11.02) פרסמה דוחות רבעוניים עם רווח נקי של 8.2 מיליון שקל. ברבעון המקביל אשתקד החברה רשמה הפסד של 27.6 מיליון שקל.
הכנסות ברק לרבעון השלישי הסתכמו ב-185.6 מיליון שקל. זוט ירידה של 2% לעומת הרבעון המקביל אשתקד שהסתכם ב-188.5 מיליון שקל. זהו גם גידול של 4% מול הרבעון השני של 2002. הגידול בהכנסות החברה נוצר, לדברי החברה, בעיקר בשל עלייה עונתית בקיץ ובתקופת החגים. הירידה לעומת הרבעון המקביל הוסברה בכך שאז נרשמו שיאי שיחות בשל אירועי ה-11 בספטמבר בארה"ב.
בתשעת החודשים הראשונים של השנה רשמה ברק רווח נקי של 41.8 מיליון שקל בהשוואה להפסד של 62.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
סך ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2002 עומד על 539.4 מיליון שקל גידול של 4%, לעומת סך ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2001 שהסתכמו ב 517 מיליון שקל.
אבי פתיר, מנכ"ל ברק מסר, כי ברבעון השלישי הסתכמו הוצאות המכירה והשיווק של ברק ב 20.9 מיליון שקל. מדובר בגידול של 18% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד וגידול של 15% בהשוואה לרבעון השני ב 2002.
לדברי לארי אקרמן, סמנכ"ל הכספים של ברק, "הגידול בהוצאות נבע בעיקר ממהלכים שיווקיים רחבי היקף של החברה בתחום התדמיתי ובתחום האינטרנט המהיר למגזר הפרטי, כאשר ברק מתכוונת לנצל את הניסיון הרב שצברה בתחום במגזר העסקי ולהפוך לשחקן דומיננטי גם במגזר הפרטי".
סך ההכנסות של ברק מאינטרנט ותקשורת נתונים מסתכם ברבעון השלישי בכ-40 מיליון שקל, המהווים כ-22% מסך ההכנסות של ברק. מתחילת השנה, הסתכמו הכנסות ברק בתחומים אלה בכ-112 מיליון שקל.