רשת חנויות המשביר לצרכן מסמנת עוד שלב בקריסה שלה ויוצאת (יום ה', 14.11.02) במבצע הנחות גדול לחורף תחת הכותרת "מנקים את החורף מהמדפים". למשמעותו החלטה על חיסול מלאים.
הפרסום למבצע יבוצע, למרות שהוקפא תקציב הפרסום של הרשת בעקבות מצבה העסקי המידרדר. דובר רשת המשביר לצרכן מסר: "למרות הקפאת התקציב, אנו ממשיכים לפרסם. אך בשל ההקפאה, כל מודעה נבחנת לגופה ומאושרת בנפרד".
תקציב הפרסום של הרשת הוקפא בעקבות חובותיה הגדולים ומצבה הרעוע. יו"ר הרשת, יעקב ליפשיץ, הזהיר בנוגע למצבה של הרשת ב-28.10.02 ואמר, כי קיימת סכנה למקום עבודתם של 2000 העובדים של הרשת, ואם הרשת לא תקבל סיוע - הם יפוטרו. מאז פוטר ליפשיץ בעצמו והמשך פעילותה של הרשת מצוי בסימן שאלה.
לרשת המשביר לצרכן יש כיום, על-פי ההערכות בשוק, חובות של כ-100 מיליון שקל לספקים ובעלי קניונים וחוב ענק של כ-500 מיליון שקל לבנקים. אתמול נודע, כי לרשת אין כסף כדי לשלם את משכורות חודש אוקטובר לכ-2,000 עובדיה.
המבצע החדש עליו הכריזה הרשת, הכולל הנחות עד 50%, תקף בכל סניפי הרשת, וימשיך עד גמר המלאי. המבצע ייערך במחלקות אופנת נשים ובה יכלול את מותגי האופנה: אפרה, קורקט, אופטימום, איב ו-SHE, אופנת גברים על כל מותגי הבית הבלעדיים: כריזמה, אפ-טאון ואפטר. אופנת ילדים ופעוטות הכוללת את מותג האופנה הבלעדי XYZ ומחלקת נעליים.
המבצע אינו כולל את המותגים: מורגן, מנגו, פול אנד בר, ג'ראר פסקייה, אלן מונקיאן, מכנסי הג'ינס, זכייני האופנה, מחלקת הספורט ונעלי ספורט.
במקביל, ביטלה הנהלת המשביר לצרכן את האיסור שהטילה על זכייניה שלא לעשות שימוש במונח "מכירת חיסול" בפרסומותיהם.