|
ברעם: "אוכלוסיה שזמנה פנוי יותר - והמוכנה לשלם יותר"
|
|
|
|
|
קבוצת הביטוח והפיננסים מגדל מרחיבה את פעילותה בקרב אוכלוסיית "הגיל השלישי", ורוכשת בכ-7 מיליון שקל 50% ממועדון קלאב-50 - המשרת בני גיל 50 ומעלה בישראל.
המועדון הוא מיזם של השר לשעבר, עוזי ברעם, הבנקאי אמנון הרציג, ואנשי השיווק והפרסום, אריה רוטנברג וצבי פרידמן. הוא יוזם ומשווק שירותים פיננסיים, פעילויות בתחום הבריאות, איכות החיים והפנאי במענה לכל הצרכים הייחודיים של בני ה-50 פלוס בישראל. המועדון שנוסד לפני שלוש שנים, מונה כיום יותר מ-150,000 חברים.
המשנה למנכ"ל מגדל וראש תחום הביטוח בקבוצה, אמיר שלח, אומר כי הרכישה של השותפות בקלאב-50 נעשית במגמה להרחיב את קהל היעד למוצריה הפיננסיים והביטוחיים של הקבוצה. "מגדל מפתחת ומשכללת מוצרים שנועדו להבטיח לעומדים בפני פרישה יציבות כלכלית, ניהול מסודר של כספי הפרישה ושל כספים המשתחררים מתוכניות חיסכון וביטוח שונות. במהלך הפעילות נוכחנו באפקטיביות הרבה של קלאב-50. ליזמיה יכולת מוכחת בזיהוי צרכים ייחודיים של אוכלוסיית היעד ובגיבוש מכלול פתרונות בעלי ערך מוסף".
ברעם, יו"ר קלאב-50, מציין כי בני ה-50 פלוס הם הקבוצה הצרכנית ביותר מכל קבוצת אוכלוסיה אחרת. הם בעלי אמצעים כספיים פנויים יותר, בריאים מבעבר, מספרם גדול יותר ממספר הצעירים, זמנם פנוי יותר - והם פתוחים יותר לפנק את עצמם תוך נכונות לשלם יותר במגמה להשיג איכות גבוהה יותר. השקעת מגדל תסייע להרחיב את השירותים לחברינו ולהאיץ את קצב ההתפתחות".