מתקפת השיווק שלנו רשמה הצלחה. כך אומר היום שגיא קרפ, מבעליו של משרד הפרסום, הילה ושות'. המשרד החל השנה להשתתף במכרזים, לראשונה מאז קם בשנת 1976, והצליח לזכות בתקופה האחרונה ב-3 תקציבי פרסום חדשים, בהיקף כולל של 2.5 מיליון דולר לשנה.
מדובר בתקציבי הפרסום של מדיטק (סם און), המייצרת ומשווקת תרופות OTC (ללא צורך במרשם) ואת מתגי תוספי המזון, קלמנרבין, פלוויטון, פמינול ואחרים, חברת השכרת הרכב והליסינג טרפיק, ויצרנית דודי השמש ראנד, שהינה חברת בת של אמישראגז. קרפ מדגיש, כי בשלוש החברות הללו מדובר בקפיצה בהיקף ההוצאה לפרסום. ראנד, למשל, לא פרסמה כלל בשנת 2001 ומתכננת ב-2003 לחדור לשוק הפרטי.
קרפ אומר, כי המיתון הממושך, המורגש מאוד בענף הפרסום בשנה וחצי האחרונות, "תרם" לצורך הבלתי נמנע של המשרד, להתחיל להשתתף במכרזי פרסום של חברות וארגונים שונים. זאת לדבריו, לאחר שבמשך השנים מאז הוקם, נמנע פרסום הילה ושות' מלעשות כן ונהנה מזרימה של תקציבים, שהגיעו אל המשרד לאחר שיווק בשיטת - "מפה לאוזן".
הוא ייסד את המשרד יחד עם שותפו, צביקה שיאון ולפני 3 שנים הצטרף אליהם יוסי דקל, שהגיע מההוצאה לאור של ידיעות אחרונות, שם שימש כמנכ"ל חוברת המכרזים - "קניה טובה". למשרד 21 עובדים והוא רשם מחזור מכירות של 8 מיליון דולר, בשנת 2001. קרפ מספר, כי למרות הקשיים שנוצרו בשל המיתון, לא פיטר המשרד ולא קיצץ משכורות, כפי שעשו משרדי פרסום רבים בישראל. לדבריו, ההצלחה של משרד לשמור על מצבת כוח האדם התאפשרה בעקבות הכניסה לפעילות שיווק נמרצת - שצלחה כאמור.
עם לקוחות המשרד נמנים כיום גם, כרמל מזרחי, עמותת צו-פיוס, יניר מערכות, המשווקת ת מסכי פלסמה של פוצ'יטסו ומחשבי סימנס, רשת חנויות אופנת בון-מארט, עמותת שגרירים של רצון טוב, שמטרתה לחנך ישראלים להתנהגות, קרדן נדל"ן, מטבחי סמל, רשת חנויות למטייל, וחברת ברמדיקס, במטפלת עבור לקוחותיה בזכויות ופיצויים בשוק העבודה והביטוח הלאומי.
מפרסום הילה ושות' נמסר עוד, כי המשרד מתמודד עתה על 4 תקציבי פרסום נוספים, חלקם מכרזים וחלקם, כך מקווים במשרד, ימסרו לטיפול המשרד ללא מכרז. קרפ מסר, כי באחד מהתקציבים מדובר בפעילות פרסום של גוף המתמודד בבחירות לכנסת.