|
מכירות המזגנים קפצו בשליש
|
|
|
|
|
מעילים, צעיפים, מגפיים - הכל הולך בינואר
|
|
|
|
|
גל הקור האחרון גרם לסבל אצל רוב העם, אך הביא לעלייה במכירות של מוצרים "מחממים". התאחדות התעשיינים קיבלה לאורך הימים האחרונים דיווחים מעודדים מהיצרנים בתחומים הרלוונטיים.
מנכ"ל תדיראן קרייר, דני גולדשטיין, מסר כי להערכתו החודש צפוי גידול של כ-30% במכירות המזגנים, שהם מקור החימום החסכוני ביותר. יימכרו בינואר כ-20 אלף מזגנים, בהיקף של כ-50 מיליון שקל. מנכ"ל חברת האחים פריד, אבי שייביץ, מסר כי גל הקור הביא בשבוע האחרון לגידול של 50% במכירות שמיכות הפוך הטבעי. נמכרו כ-5,000 שמיכות פוך, בכ-3 מיליון שקל.
מנהל השיווק של חברת רנואר, אריה שיבר, מסר להתאחדות כי בשבוע האחרון גדלו מכירות הסוודרים, המעילים, הצעיפים והמגפיים בכ-10%- 15%, לעומת השבוע הקודם. מדובר בהיקף מכירות של יותר מ-5 מיליון שקל.
מנכ"ל קסטרו, גבי רוטר, מסר כי בשבוע האחרון גדלו מכירות הסוודרים והמעילים בכ-10%-20% לעומת שבוע רגיל. "הקור העז עוזר למכירות סוף העונה ועוזר לסיים את החודש בצורה טובה. זה מפצה על תחילת החורף - החודשים ספטמבר-אוקטובר, שהיו חמים יחסית".
יו"ר תה ויסוצקי, שלום זיידלר, מסר להתאחדות כי בשבוע האחרון גדלו מכירות התה בכ-10%-12% לעומת מכירות של שבוע רגיל, ויצרני המזון מסרו כי במכירות המרקים חל גידול של 10% לעומת שבוע רגיל. גידול של 17% חל במכירות "מאכלים מנחמים", כגון חטיפים מתוקים ושוקולד.