אנה זאיקין וטל אלון, הפרזנטורים של רשת האופנה רנואר, ממשיכים ביחד לעונה נוספת. עבור קמפיין אביב קיץ 2008 יקבלו זאיקין ואלון כ-50 אלף דולר כל אחד.
זאיקין הצעירה יחסית, בת 20, הספיקה כבר לעשות כמה צעדים חשובים בעולם הדוגמנות וכן היתה מועמדת לתואר דוגמנית השנה בטקס פרסי האופנה. בנוסף ביצעה זאיקין גם מספר מהלכים חשובים במטרה לפרוץ לשוק הבינלאומי. בין היתר הצטלמה לקמפיין של בורז'ואה מבית שאנל וכן להפקה במגזין היוקרתי גלמור.
שותפה לקמפיין של זאיקין, טל אלון, רק בן 22 וכבר נבחר על-ידי עשרות גולשי אינטרנט לפנים החדשות בעולם הדוגמנות. בין היתר, מלבד היותו דוגמן, משרת אלון את המדינה בכבוד כחייל בחיל הקשר.
הקמפיין החדש יעלה בחודש מרס בעלות של כ-1.5 מיליון דולר ויכלול: פרסומת בטלוויזיה, שלטי חוצות, קמפיין אינטרנט, שני קטלוגים, הפקות אופנה במגזינים מובילים, דיוור ישיר ללקוחות ומיתוג בקניונים.
אריה שיבר, מנהל השיווק של רנואר, אמר על הזוג כי: "הם נבחרו להמשיך ולהוביל את קמפיין אביב קיץ הקרוב לאחר מחקרים, סקרים וקבוצות מיקוד שערכה רנואר בקרב קהל היעד שלה. מן המחקרים, הסקרים וקבוצות המיקוד שרנואר ערכו עולה כי 64% בקרב הנשים שנבדקו ציינו כי אנה זאיקין משדרת נשיות, אופנה וטרנדיות ואילו בקרב הגברים שנבדקו עולה כי למעלה מ-79% ציינו כי טל אלון מזוהה עם רנוארמן ונחשב ומוערך כדוגמן מצליח, מוביל ואופנתי".