|
גידול בכל ענפי המסחר [צילום: AP]
|
|
|
|
|
בשלושת החודשים שבין נובמבר 2007 לינואר 2008, נרשמה עלייה של 7.8% במכירות של רשתות השיווק. זאת, בהמשך לעלייה של 7.6% בשלושת החודשים אוגוסט-אוקטובר 2007. רשת שיווק היא חברה שבה מספר החנויות הוא לפחות 3 - מכל ענפי המסחר, כולל מזון.
במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה לפי נתוני המגמה עלייה של 4.9% בחישוב שנתי בשלושת החודשים האחרונים. זאת, בהמשך לעלייה של 4.6% בשלושת החודשים אוגוסט-אוקטובר. בשנת 2007 , בהשוואה לשנת 2006, נרשם גידול של 6.6% בהיקף המכירות במחירים קבועים, של רשתות השיווק, וגידול של 3.8% במכירות המזון.
כמו כן, נרשם בשנה שעברה גידול בהיקף המכירות של קבוצות המוצרים טקסטיל, הלבשה, מוצרים בני-קיימא, קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה. מכירות הדלק עלו בשנת 2007 ב-3.9%. ומכירות המוצרים האלה הן בחנויות מתמחות - שאינן מוכרות מזון. הנתונים נאספים מדי חודש ברשתות השיווק על-ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ומשמשים אינדיקטור להיקף צריכה הפרטית. הם מקדימים בחודש את הנתונים של פידיון המסחר הקמעונאי.