הפעם האחרונה שבה לקח צביקה הדר חלק בקמפיין גדול היתה לפני 15 שנה כאשר גילם את דמותו של ז'וז'ו חלסטרה בפרסומת לטעמי.
הדר שנבחר לשממש כפרזנטור של רשת שקם אלקטריק חתם על הסכם שיתוף פעולה למהלך שלוש השנים הבאות. במסגרת ההסכם יככב בקמפיינים העונתיים של החברה ויקח חלק בקידום המותג ומיצובו בשוק המכשירים האלקטרוניים. הקמפיין החדש של החברה שיעלה בקרוב מוערך בהשקעה של כשלושה מיליון שקלים.
צילומי הקמפיין החדש נערכו בוילה במושב בני ציון ובחנות הרשת בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. במהלך הצילומים הגיעו לביקור על הסט יקי ודמני - מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה וישראל ובני גרינאפל - מנכ"ל שקם אלקטריק, השניים נפגשו עם צביקה הדר ועם יואב צפיר במאי סרט הקמפיין. בין היתר הגיע למקום גם אילון זרמון, מבעלי משרד הפרסום "זרמון גולדמן", במטרה להשגיח על הנעשה ולבדוק שהכל מתנהל כשורה.
הרומן המשותף בין צביקה הדר לודמני התחיל כבר בשנת 1992 כאשר ודמני שימש כסמנכ"ל מכירות בעלית וצביקה הדר תרם אז את דמותו של ז'וז'ו חלסטרה המפורסם לטובת קידום חטיף השוקולד "טעמי". בשנת 1997 ו-1999 נפגשו השניים בשנית במסגרת אירועי חברת טמפו, כאשר ודמני שימש כמנכ"ל החברה והופיע יחד עם צביקה הדר על בימות הפרויקט. בחגיגות יום ההולדת ה-50 של ודמני, צביקה השתתף בסרט הברכות שהוכן עבורו. כעת השניים סוגרים מעגל ונפגשים שוב בקמפיין החדש של שקם אלקטריק.
ותחשבו על זה...