במסגרת שיתוף פעולה חדש וייחודי בין סלקום והכספת החדשה, הוזמנו אמש (25.11.02) הצופים לשלוח הודעות SMS לתוכנית. ההודעות הוקרנו על מסך מחשב, וזכו מדי פעם להתייחסותו של המנחה/מגיש, ארז טל.
חלק מההודעות נסבו סביב דמותו הפיקטיבית של טל ב'רק בישראל' - שמעון, ויחסיו עם זוגתו הטלוויזיונית לימור (אורנה בנאי). מרבית הצופים ניצלו את המדיום החדש שנפתח בפניהם כדי לשגר דש"ים, מחמאות, הצהרות אהבה נרגשות ואפילו הצעות נישואים.
מספר צופים בעלי תושייה אפילו העבירו הודעות פרקטיות דוגמת רשימת קניות ותזכורת להוריד את הזבל. בלטו בין ההודעות הרפליקות של הזמר קוקו בואריאציות שונות של "משה, אתה לא קיפוד".
הנתון המפתיע ביותר הינו ההיענות האדירה שהיתה לשרות החדש. לאולפני קשת זרמו במשך כחצי שעה 18,000 הודעות. מדובר בנתון מרשים במיוחד, מכיוון שזו הפעם הראשונה שהשירות מוצג בפני הצופים. בשידורי קשת ובסלקום צופים היענות הולכת וגוברת לשירות, בעיקר על-רקע העניין והגיוון שהאינטראקציה עם הצופים הביאה למסך הקטן. השירות פתוח בפני לקוחות כל המפעילים הסלולריים, וצפוי להימשך כ-30 תוכניות. הפעילות בוצעה בשיתוף חברת טלמסר.
שיתוף הפעולה בין סלקום והכספת בא בהמשך לחסות שמעניקה סלקום לתוכנית, ולמשחק ה-SMS שהפעילה בעבר ושזכה להצלחה מרשימה. ההתקשרות לתוכנית משקפת את המגמה שמאפיינת את סלקום, לפיה מזוהים דפוסי ההתעניינות של קהל הלקוחות.