לקראת החורף חברו 'רמדיה', 'צנטרום, 'פרמה גורי', 'הומגליל' ורשת מלונות 'ישרוטל' לקמפיין פרסום משותף בפורמט חדשני, המיועד להעניק להורים ולילדיהם מידע חיוני אודות מוצרים מומלצים לטיפול ולמניעה של מחלות חורף אופייניות.
הקמפיין, מבית שיאון Info, חושף פלטפורמת מידע מתוחכמת תחת הכותרת: "מומלץ לילדים" ונותן להורים מידע אודות שורה של מוצרים שיאפשרו לכל בני המשפחה לעבור את החורף בשלום, בעזרת השימוש בתכשירים ובתוספי מזון מחזקים, העשויים למנוע את ההידבקות במחלות החורף הנפוצות. בין המוצרים המשולבים בקמפיין: 'צנטרום ג'וניור', 'חיזוקל', 'רסקיו רמדי', 'דוליווקסיל', ועוד. בנוסף כולל הקמפיין מבצע נושא פרסים - חופשה משפחתית במלון 'ישרוטל פונדק רמון'.
קמפיין ה- Info advertising הרב ערוצי, מבית שיאון Info, יעלה השבוע בעיתונות הארצית, ברדיו ובאתר האינטרנט המוביל להורים (
www.emama.co.il) בהיקף של חצי מיליון ש"ח.
לדברי חיליק שיאון, מנכ"ל שיאון Info, "מדריך החורף להורים, הפונה להורים ולילדיהם, הינו שלב נוסף בשורת קמפיינים העושים שימוש קבוע בפלטפורמת ה- Info advertising תחת הכותרת 'מומלץ לילדים'. פלטפורמת 'מומלץ לילדים', שפותחה בשיאון Info, פועלת במקביל במספר ערוצי מדיה שונים - עיתונות, אינטרנט, רדיו ועוד.