סלים והבי תבע את חברת פלאפון בע"מ בבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה בסכום של 5,000 שקל לאחר שהמתין, בשתי הזדמנויות שונות, זמן רב מדי בתחנת שירות על-מנת לתקן מכשירים. לדבריו, השירות שקיבל היה גרוע והוא הפסיד שעות עבודה ונגרמו לו הוצאות ועוגמת נפש. התובע ביקש לחייב את חברת פלאפון בפיצוי בגין מחדליה ויחסה המחפיר. בד-בבד אישר במכתב שצורף לכתב התביעה, כי בחודש אוקטובר אשתקד, קיבל מכשירים חדשים וחלופיים מהנתבעת.
בכתב ההגנה טענה פלאפון שהתקלות במכשירים אירעו עקב רשלנותו של התובע ו/או ממחדלו. "במכשירים התגלתה רטיבות כתוצאה משימוש בלתי סביר". לדבריה, התקלות תוקנו והתובע קיבל מכשירים חלופיים חדשים. פלאפון הוסיפה שנהגה בתובע במקצועיות וסבלנות אלא שהוא ביקש "לעקוף" את הממתינים בתור תוך דרישת זכויות מעבר למקובל. הנתבעת ביקשה לדחות את התביעה.
בפסק דין שניתן בשבוע שעבר דחה השופט גד אנגל, את התביעה וחייב את התובע לשלם לפלאפון 350 שקל הוצאות משפט בתוך 30 יום אחרת הסכום ישא הפרשי הצמדה וריבית מיום מתן פסק הדין ועד לתשלום בפועל. "המכשירים סופקו לתובע למרות שנראה כי צודקת הנתבעת שהתקלות רובן ככולן נגרמו עקב שימוש בלתי סביר מצד התובע וזאת תוך רצון לשמור על הלקוח ותוך מתן שירות יעיל והולם. מקובלת עלי הטענה שיחסה של הנתבעת ללקוח היה סבלני, מקצועי והתובע הוא אשר ביקש 'לקצר' תורים ולקבל זכויות מעבר לאלה המגיעות לו. לפיכך נראה, כי לא היה מקום לתביעה זו והיא נדחית".