החדרת יופלה בישראל היא הטובה ביותר שלנו אי פעם במוצרי החלב. כך מסר (יום ד', 18.12.02) פייר מולר, מנהל השיווק הבינ"ל של תאגיד יופלה. הקונספט שהציגה תנובה הוכיח את עצמו כקונספט מנצח ואנו עומדים להשתמש בו גם בשווקים אחרים.
תנובה מסרה, כי נתח השוק של יופלה בישראל - שנה לאחר השקתו מגיע לכ-50% בממוצע. מדובר בנתח שוק חסר תקדים. בשווקים רגילים מול מתחרה חזק, כמו דנונה, גם נתח שוק של 10% נחשב להצלחה לאחר שנה אחת בלבד.
עופר בלוך מנכ"ל תשלובת החלב בתנובה, אמר בכנס המזון שהתקיים בתל-אביב, כי למרות הצלחת הענק של מותג יופלה, שוק החלב בכללותו לא גדל, והגידול בתחום היוגורטים, בא על חשבון מעדני הקרם כמו מילקי, דני, קארלו ובאדי, שוק זה קטן ב-2001 באחוז אחד. לאור נתון זה התקבלה החלטה בתנובה, כי אין זה הזמן הנכון להיכנס לתחום מעדני הקצפת - דמוי מילקי של שטראוס. עוד הוסיף בלוך ששיתוף הפעולה עם חברת יופלה יתרחב בשנת 2002 לתחומים חדשים בתחום מעדני הגבינה.
תנובה מסרה עוד, כי בשנת 2002, על מנת לחסוך בעלויות, היא תכנס מותגים ותוותר על כמה מהם. אשתקד כינסה תנובה את תחום הגבינה המותכת לתוך המותג - "עמק", במהלך שהוכח לדבריו של בלוך, מוצלח במיוחד והגדיל ב-23%. תנובה הולכת להמשיך מגמה זו בתחום הגבינות הקשות - לדוגמא גבינות וותיקות כמו גוש חלב וגלבוע יתכנסו תחת המותג המוביל "עמק".