שטראוס עלתה אמש (יום ב', 6.1.03) בקמפיין פרסום לאקטימל של דנונה עם הסיסמא: אקטימל לחיזוק ההגנה הטבעית. הקמפיין הופק על-ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.
אקטימל של שטראוס מובילה ושולטת בשוק המשקאות הפרוביוטים בישראל. החברה מוסרת, כי שוק זה נמצא בצמיחה הבולטת מאוד בתחום מוצרי החלב בארץ. מחקר השיווק המקיף של נילסן בישראל העלה, כי בשנת 2001, צמח מחזור המכירות של אקטימל בשיעור של 40%, וכי בשנת 2002 נרשמה למותג צמיחה של 51%.
את הפרסום תוביל נימה הומוריסטית - ידידותית המחדדות, לדברי החברה, את מסר ההגנה של אקטימל: במיוחד בחורף, חשוב לחזק את ההגנה הטבעית של גופנו עם שתיית אקטימל.
המסר המרכזי שעומד מאחורי המשפט "שלא תצא לי מהבית בלי אקטימל" הוא, שממש כמו הסוודר והמעיל, אקטימל הוא אמצעי הגנה בסיסי וחיוני, כמו הסוודר והמעיל אקטימל מספק לגוף שכבת הגנה ממשית, בפני הסכנות הבריאותיות של החורף. יתרונותיו הבריאותיים של אקטימל החשובים במשך כל ימות השנה,ובמיוחד בחורף הוכחו בעבודות מחקר מדעיות, בלתי תלויות.
הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובמסכי CTV בנקודות המכירה, בחדרי כושר, במרפאות ובבתי מרקחת. הפרסומת תציג סיטואציות חורף קיצוניות בצורה הומוריסטית. הקמפיין הופק על-ידי שלמור- אבנון- עמיחי/R&Y מנהל קריאטיבי-גדעון עמיחי, ראש צוות קריאטיב-איל בנדלר, קופירייטר-איל בנדלר ומיטל שקדי,ארטדיירקטור-משה קרסיק, סופרוויזרית- אילנה מונקה, תקציבאית-יעל מאיה, ע' תקציבאית-מירב דואק,פלנר-הילה טמיר,מפיקת משרד-לילך גור אריה,שירה רובס, הפקה-ישי הדס.