ענק המזון המהיר הבנילאומי, בורגר קינג אימץ את מערכת התובנה העסקית (Business Intelligence) של חברת Business Objects, כסטנדרט בכל רחבי הארגון.
רשת בורגר קינג, הכוללת 11,435 סניפים בכל רחבי העולם, תטמיע את התוכנה על מנת לשפר ביצועים תפעוליים, להגדיל מכירות, לתמוך בשיווק ובניהול משאבי האנוש. הרשת פועלת בכל רחבי העולם, בארה"ב וב-58 מדינות נוספות. 91% ממסעדות הרשת פועלות באמצעות זכיינים עצמאיים.
מערכות התובנה העסקית מאפשרות לעסקים לחוש את הדופק של הארגון, בכל זמן נתון - אפשרות חשובה לכל ארגון הפועל בזירה דינמית.
Business Objects נחשבת למובילה עולמית בתחום פתרונות ה- Business Intelligence. מבין לקוחותיה של Business Objects בישראל: בנק לאומי, פלאפון, קווי זהב, NICE, Comverse, האגיס, אלעל ועוד רבים.