ספקית האינטרנט והשיחות לחו"ל, בזק בינלאומי, מעלה קמפיין לשירותי אירוח וגיבוי של שרתי מחשב לעסקים, באמצעות משרד הפרסום פוגל לוין. הקמפיין יופיע בעיתונות היומית-כלכלית במשך כשלושה שבועות. היקף הקמפיין כ-500 אלף שקל.
בעקבות גידול חד בדרישה לשירותי גיבוי ואחסון, החליטה בזק בינלאומי להעלות את המודעות לחשיבות הגנת המידע העסקי של חברות בשעת סכנה, והחברה תעניק חודש התנסות בחינם בשירות לגיבוי שרתים או קבצים לשעת חירום.
במודעה נראית יען הטומנת את ראשה בחול, ומתחתיה השאלה: מה אתה עושה כשהסכנה מתקרבת...?
בחברה מציינים את הגידול החד שחל בחודש האחרון בדרישה לשירותים אלה, ומייחסים זאת להכנות שנעשות בעסקים רבים לקראת אפשרות של מתקפה אמריקנית על עירק. לקוחות רבים, בעיקר באזור המרכז, מתעניינים ובודקים פתרונות DRP למיניהם, החל מגיבוי קבצי מחשבים אישיים, דרך גיבויי מערכות האחסון והמידע הקריטיות של הארגון ועד הקמת אתר חלופי שיאפשר המשך עבודה בכל מצב ואשר יכלול את המערכות הקריטיות של הארגון.
לדברי בינה רזינובסקי, סמנכ"ל ומנהלת החטיבה הפרטית בבזק בינלאומי, אומרת כי בחודש האחרון חלה עלייה של עשרות אחוזים בכל השירותים שחוות השרתים של החברה מספקת. לדבריה, הגידול העיקרי ניכר בשירותי גיבוי ו-DRP ובדרישה הגוברת לשירותי אבטחת מידע מתוחכמים. בשירותים אלה חלה עלייה של למעלה מ-60% במהלך השנה האחרונה. רזינובסקי מציינת, כי לא לה זכורה עלייה כה חדה בשירות עסקי כלשהו כמו זו המתחוללת בימים אלה, למעט הגידול החד באספקת שירותי Video Conference בחודש שלאחר קריסת מגדלי התאומים.
רזינובסקי אומרת, כי בזק בינלאומי באה לענות על הצורך הנובע מהעסקים לקבלת מידע על שירותי DRP וקישור מרחוק, באמצעות העלאת המודעות, הצעת מגוון שירותים לכל מצב, הנפקת חוברת הסבר מיוחדת לעסקים והענקת האפשרות להתנסות חינם במשך חודש "לנושא וחדש ניסיון.
קרדיטים: משרד: פוגל לוין, מנהל קריאייטיב - צביקה לוין, ארטדיירקטור - יגאל חזן, קופי - בועז להב, סופרוויזר - דרור טנקוס, תקציבאי - רן לוי, פלנרית - קרן סטיבנסון, מדיה - שרון סלע.