המשך עלייה בחשיפה לעיתונים היומיים המופצים בחינם:"ישראל היום", "24 דקות" ו"פוסט". רמת החשיפה היומית לעיתון חינם כלשהו, ביום חול ממוצע, עומדת על 26.9% במחצית השנייה של 2008, יולי-דצמבר 2008, לעומת 22.5% בינואר-יוני 2008. כך עולה מנתוני סקר TGI השנתי.
במחצית השנייה של 2008, חל גידול קל בשיעור קריאת עיתונים יומיים, שעמד על 60.9% לעומת 59.1% במחצית הראשונה של השנה. זאת למרות הירידה בקריאת ה"עיתונים היומיים הוותיקים" - רמת החשיפה ביום חול ממוצע לאחד מבין ארבעת העיתונים היומיים הוותיקים (ידיעות, מעריב, הארץ, גלובס) עומדת על 49.3% ביולי-דצמבר 2008 לעומת 50.1% בינואר-יוני 2008. דהיינו מקור הגידול הנו "עיתוני החינם היומיים" שרמת הכיסוי הייחודי (unique coverage) שלהם (ישראל היום, 24 דקות, פוסט) עומד על כ-11.3% במחצית השנייה של השנה לעומת 8.5% במחצית הראשונה. עוד עולה מהסקר כי כרבע מקוראי החינמונים קוראים יותר מחינמון אחד.
כך למשל, פחת שיעור קוראי ידיעות אחרונות ב-2.2% ביום חול ל-36.2%, ובסופי-שבוע ב-3.6% ל-47.1% חשיפה. מעריב ירד ב-2.5% בימי חול ל-14.5% חשיפה, ובסופי-שבוע ירד ב-2.4% לכדי 19.5%.
בגלובס (3.3%) ובהארץ-דה־מרקר (7.3%) המצב בימי חול יציב, ובסופי-שבוע חלה עלייה קלה ב-0.3% ל8.7%. העיתון כלכליסט לא נדגם.
בקרב החינמונים זוכה "ישראל היום" ל-21.5 אחוזי חשיפה (פי 1.5 ממעריב), והרחק מאחוריו "24 דקות" עם 6% ו"פוסט" עם 4.2%. השבועון הדתי-לאומי "בשבע" ירד ב-0.3% ל-6.1% חשיפה ומוביל על-פני המתחרה בתשלום "מקור ראשון" שמקבל 3.4%.