בנופה המרהיב של מונטה קארלו המושלגת קלות, השיגה סיטרואן נצחון ראשון בעונת 2003 של מרוצי הראלי. זהו הארוע ה-71 במסורת הארוכה של מרוצי נסיכות מונקו המפורסמת.
לנוכח ההצלחה לה זכתה חברת האחות הצרפתית פז'ו, החליטה גם סיטרואן לחזק את אחיזתה בספורט המוטורי. המכוניות היו נוחות יחסית עבור סיטרואן בפיתוח, אלא שהבעייה העיקרית היתה למצוא מי ינהג בהן כראוי.
סיטרואן לא יכולה היתה ליטול כשרונות נהיגה מפז'ו הבכירה, ולפיכך הגישה הצעה שאי אפשר לסרב לה, וגייסה צמד נהגים מקצועיים מקבוצת פורד, קולין מקריי וקארלוס סייאנז. הם אמורים היו להדריך את נהג הבית הטרי סבסטיאן לואב, אך התלמיד עלה על מוריו וניצח בהפגינו מאמץ וכשרון.
ראלי מונטה קרלו נערך באחד המצודדים שבאתרי ליגת התחרויות המוטוריות. הכבישים בגבעות שמעל המיפרץ זכו לשמות מיתולוגיים (קורניש), וחלקם אף היוו זירה לטרגדיות מלכותיות. סיטרואן עזבה בעשור הקודם את מרוצי הפריז דאקאר, לאחר שהשיגה בהם את כל הנצחונות האפשריים. הנוף, המכוניות והנהגים מפגינים את השיק הצרפתי במיטיבו.
ביומו הראשון של המרוץ הציגה , פז'ו, אלופת העונה הקודמת, זינוק מרשים וצברה יתרון על פני כל המתחרים. אך השלג החל נמס, וקארלוס סיינז לא הצליח לשמור אחיזה על הקרח החלקלק שנוצר בתוואי הדרך. הסיטרואן החדש שלו ועבורו החליקה אל סלע ואילצה אותו להכנס לתיקון מהיר.
הסובארו הכחולה סבלה אף יתר, וטומי מאקינן נאלץ לעזוב את המסלול. תיקוות רבות ניתלו באימפרזה החדשה של סובארו, אך הן טבעו בתעלות שלצידי המסלול.
ביום השני גברה התחרות בין החברות הצרפתיות, על מגרשן הבייתי. לואב הוביל את מכוניות הסיטרואן, אשר התחרו כנגד אלוף העולם לשעבר, בפיז'ו מדגם 206. חזיתה המצודדת, גם היום - יותר מחצי תריסר שנים לאחר הצגתה, התנפצה אל סלע מסווה בלבן.
כך סיימה סיטרואן בשלושת המקומות הראשונים במרוץ. באליפות היצרנים הושג: סיטרואן - 16 נקודות, במקום השני פורד עם 4 נקודות ובמקום השלישי פיז'ו עם 3 נקודות.
באליפות הנהגים הגיע למקום הראשון סבסטיאן לואב בסיטרואן עם 10 נקודות, קולין מקריי - סיטרואן - 6 נקודות וקרלוס סיינז – איך לא - בסיטרואן עם רביעיית נקודות.