רשת האופנה קסטרו תשיק בשבועות הקרובים, את מותג משקפי השמש החדש שלה - Castro Eyewear. הרשת יוצאת בקולקציה רחבה של משקפים מעוצבים, תחת המותגים - "קסטרו" ו-"קסטרו-מן". מהחברה נמסר, כי המהלך יכלול השקעה של כחצי מיליון דולר.
קו משקפי השמש החדש, יוחדר לשוק כהמשך ישיר לקולקציית האופנה של החברה, בעונת אביב-קיץ 2003. במסיבת עיתונאים של קסטרו (יום ב', 27.1.03) נמסר, כי לא יתבצע פרסום מיוחד לקולקציה, ובמקום זאת, יוצגו משקפי השמש בקטלוגים של עונת האופנה החדשה.
עדשות משקפי השמש של קסטרו עשויות מפוליקרבונט, והינן בעלות ציפוי הגנה מפני קרני השמש בארבע דרגות שונות. חלק ממשקפי השמש יהיו בעלות דרגת קרינה נמוכה מאוד, כמעט אפסית, וייעודן הוא לשמש משקפי מועדונים - למען המראה הטרנדי.
הקו החדש יכלול מגוון רחב של דגמים לנשים ולגברים, ומספר דגמי יוניסקס, תוך שמירה על בידול וייחודיות. זאת באמצעות הצגת סדרות מוגבלות מכל דגם. בשלב הראשון יוצגו כ-20 דגמים לנשים ו-20 דגמים לגברים, ואלה יוחלפו בדגמים חדשים המציגים את הטרנדים של כל עונה ועונה.
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו אמר, כי "חברת קסטרו דוגלת באסטרטגיה של מובילות אופנתית. במסגרת אסטרטגיה זו, אנו משיקים את Castro Eyewear. אני מאמין שהשקת המותג החדש תגדיל את הפער ותחזק את הבידול מול מתחרינו".
"השקת קו משקפים מעוצבים לנשים ולגברים נעשתה מתוך אסטרטגיה שיווקית זו, ובאה להשלים את המראה האופנתי השלם (ה-Total Look). קולקציית המשקפים מעוצבת בהתאמה מלאה לקולקציה של קסטרו וקסטרו-מן. היום יותר מתמיד, משקפי שמש הם חלק מהסטיילינג האישי ומותאמים לכל מראה".
מחירי משקפי השמש נעים בין 199 ש"ח ל-349 ש"ח. לדברי רוטר, מחיר המשקפים נקבע בהתאם לרמת המחירים של מוצרי האופנה בחנויות קסטרו. בשל האסטרטגיה הקובעת, שהמשקפים הם אביזר המשלים את המראה הכללי, מעריכה קסטרו, כי מחירי המשקפים צריכים להתאים למחירי הבגדים, הנעים בין 150 ש"ח ל-250 ש"ח בממוצע.
בשוק משקפי השמש בישראל נמכרים - מחוץ לחנויות האופטיקה, כמיליון זוגות משקפי שמש בשנה. מדובר בהיקף מכירות של כ-70 מיליון ש"ח. (ברשתות אופנה, בבוטיקים ובחנויות פרטיות). היעד של חברת קסטרו בתחום משקפי השמש הוא: 4-5 מיליון ש"ח בשנה.